Yang DiSaYAngi

Khamis, 12 Januari 2012

Syawal Ikut Perangai IBU N ABAH

Terasa lama pulak tak bersiaran N update blog kan....

last pon semalam time 

semalam selepas naik lebam+kematu+berasap montot aku tu...
tak lama nombor aku naik..mmm..sabo jela...adoi....

tak mo citer panjang..apo yang samo syawal ngan IBU n ABAH dier ni...

semalam persamaan syawal n ABAH adalah...

berat payah benor nak naik tau...
semalam selama dua bulan syawal tak datang klinik....naik nyer 100 gram je...
adoi..sampai nurse pon pelik...mana taknyer...syawal sangat aktif depan nurse...baik...suke menyusun benda yg dah susun...bising2...mmmm..berjalan2...berlari2...
last2 nurse tnya:
nurse : mmm/...pelik pulak saya...abah dier kecik ke prangnyer...
aku : yalo...abah dier kecik sangat...42kg jaa....(aku siap panggil lagi en asbeen )
nurse : la yeke...bukan senang nak tengok laki berat rendah ni..mmm...ni mmg baka ni....

korang rasa..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


persamaan kedua syawal dengan ibu dier adalah...

SYAWAL SUKE TIDO MENONGGENG MACAM IBU DIER...

aku kalo tido menonggeng tu...mesti ada sebab...selaloonyer sakit peyot atau kepala pusing2 amat..pening jaaa....baru la menonggeng la aku...kakkakakak...en asbeen pon dah tak heran dah ngan aku..sebab anak dier pon sama gak..nak kata ape lagi..kakkakakakka





p/s : korang nak tengok entry KOIR ka....nnt aku update tau..banyak sangat gambar..macam nak bagi korang tengok semua jaa...


5 ulasan:

fieda berkata...

anak abah la tu..

Cik Rose Cute berkata...

Anak borek ibu rintik...betul ke peribahasa aku nie hihihi

aanie berkata...

42kg je akob? alahai ringannya.....

kat mana tumpahnya kuah....hehe..

eB ezrin berkata...

hah? ko tido nonggeng? ;p

IntaNBerliaN berkata...

42kg je ke..? tu berat sy skrg tuh..hahhah.. tp betoila, jarang jumpa llaki yg ringan camni.. xsampai 50kg..