Yang DiSaYAngi

Isnin, 13 Februari 2012

Ada ja Orang Windu kat aku..kakkakakakka... mood : BANGGA JAAAA

Seharian baru la nak update blog...kakakakkakak....

last week...aku tak da la update sangat pon blog aku ni....rasa mood still hanyut jaa...tp still fenin tak mo hilang.alahai...tapi ni tetibe ada yang windu pulak...kakakakkakak....

aku tak update ada jaa orang eindu jaa kat aku..so sweet...

MOOD : BANGGA JAA..kakakkak

tak sangka ada jaa orang windu kat aku..macam en asbeen aku la...kalo aku kuar outstation ni....windu jaa dier nak dengar sore aku ni...dier kata kalo aku tak da...sunyi je umah..tak riuh macam selaluu..kakakakakk

siapa yang merindui diri ini ni..??????????

ni la dier.....


bangga jaa....mak jemah ngah hanyut....tak sampai dek tempat asal lagi...tapi mak jemah berjuang jugak jaa nak balik ke tempat asal ni...tak mo hanyut2 bagai...payah wwooooo....windu jugak sesama kengkawan ni....

TQ engkawan...windu jaaaa...windu kat korang jugak....

p/s : ADA SESIAPA YANG WINDU NGAN AKU TAK>>>...kakakakkakakak

12 ulasan:

Anum berkata...

hehe
best2
anum pun rindu awk

KhaiZa berkata...

wau... bagus la tu... itu tandanya awak sentiasa diingati.. :)

IntaNBerliaN berkata...

hihii,.. tu la.. cpt2 lah kembali ke destinasi yer... hihii

eima berkata...

aku tak rindu ko ....hahaha

pesal lama tak nampak kat kesihatan wei ....adekah ???hahahahah

Cho Zila berkata...

jangan hanyut lama2 yerk... tuler kadang2 kalau dah lemah semangattu memang terbiarler gak yerkkan...

LYAfrina berkata...

HEHE...
kembalikan semangat :-)

aanie berkata...

hahaha....mak jemah ni....

~diAhOntHeblOg~ berkata...

ptot tersedak2 aku td mak jemah oiii..jom la p jogging sesame kasi ilang hanyut..kekeke

QasehnyaRania berkata...

hye..bb sehat ;)
tumpang gumbira...

fieda berkata...

hehehe..sume org rindu kt mak jemah ni..

IntaNBerliaN berkata...

sian sue.. dah jarang update skrg yer...

eB ezrin berkata...

mak jemah? wahhhh sue . i lioke :)