Yang DiSaYAngi

Khamis, 23 Februari 2012

BZ baru tukar keje...Tapi windu kat korang la

Hari ini aku banyak la sangat keje...tapi otak aku asik egat korang je...nak BW korang...nak update entry kasi korang tengok hari aku ini hari....

tapi bila aku pandang keje aku dok sebok PK blog...alahai...

kejap ye kengkawan..aku siapkan keje aku sepantas mungkin...pastu aku terjah umah korang..
(korang pon jangan la tak update blog..kalo tak camno aku nak terjah kan..)

Bubyer kengkawan...nanti aku G kat korang tau...


8 ulasan:

Anum berkata...

bznya dia
jgn lupa terjah

eima berkata...

alang2 nk gi .. baik dtg opis aku ni tlg aku ape yg ptt ...hahahha

Falsya berkata...

terjah terjah mak jemah..dh mcm melodi dh..hehe..

aanie berkata...

blog sentiasa di hati kan sue...hehe....

Nini D.. berkata...

haku update dah..ko pon dh dtg melawat aku :)

eB ezrin berkata...

hik3.
terjah tau :)

fieda berkata...

tq dlm bz2 pun sempat terjah blog kak fieda..

LYAfrina berkata...

hehe.. sama ahh dgn lya..kat ofis x smpat nk bw..skala skali la cilok mencilok.. sbb byk kena trun site.. kalo time duk kat meja tu leh la smbil2 wk kerja smbil cilok mcilok.. apa2 pon..utamakan kerja dulu kan..
lya bw pon bila dh smpai rmh lps ofis hour..