Yang DiSaYAngi

Jumaat, 17 Februari 2012

Keinginan nak Melantak IKAN BAKAR termakbul..TQ en asbeen

Petang semalam aku ada post status kat FB aku..macam teringin la pulok nak melantak IKAN BAKAR siap bersalut ngan sambal2 gitu..pastu lapik N bungkus ngan daun pisang..mak aiiii melelh la ayeq liuq aku ni...mmmmm....

 kengkawan opis aku dah geleng dah kepala...adoi...payah..preggy pon kuat melantak...tak preggy pon kuat melantak macam piranna..mmmmm...

so petang semalam gak request ngan en asbeen nak makan...so en asbeen kata ok...

terus bedezupppp tengok kat FB UYUN ngah online..tanya la dier ANA IKAN BAKAR PETAI tu kat mana...yalo...UYUN ni kan JJCM macam MAMA TISYA tu kan..kakkakakak...senang...carik dorang jaa....

aku pon siap2 lepas solat maghrib...bedezupp G sana..mak aiiiiii sonang bonar rrr dari Putrajaya ni...mmmm.
so melantak la ikut apa yang nak..tetiba en asbeen kata:
"sayang...saya amik lala tau..."
"ikut suka abg..tau saya makan..."

sungguh tenang kat situ...tempat dier besar....org ramai datang tak putus2 pun sama jaa...
siap ada playground...syawal bukan main...nampak terus la tarik aku..mmmm....ibu dier ni mengikut je la..sementara en asbeen G sebokkan diri kat org ramai2 dok pilih Ikan tu....

tunggu2 makanan pon dah ada...umpan syawal ngan video karton pororo dier....senyap la dier kat kerusi tu...
lala tiga rasa...sedap ni....aku suke makan..sementara tunggu lauk ikan bakar tu....

ni haaa..ikan bakar bawal en asbeen pilih...yang bezanyer ikan bakar lain...dier ada taruk petai...

aku N en asbeen ok la..boleh makan....tapi tak abis sangat la...en asbeen kata tekak dier dier rasa macam herba sikit...agak kureng ngan tekak en asbeen aku..kalo tekak belasah jaa..tapi tak abis...tapau kasi kat adik ipar aku yang kelaparan kat umah..kakkakakakkak

muka aku tak da la....sebab selengge giler dowhh makan tu...tak hengat punyer....




p/s : akhirnyer termakbul sudah keinginan tekak aku ni...

14 ulasan:

Anum berkata...

sedapnya
lapar2

~diAhOntHeblOg~ berkata...

tu diaaaa...terbakar je aku nengok ni mak jemah oi...makan xhengat org ni..gamba senget2..bengkak je ati ni nyahhhhh

AYuNG berkata...

uihhh...ramai yg kata sedap nih..
pasnih kena try jugak kedai nih..ehhe

Nana berkata...

adoi teliur la plak

nanakimie berkata...

hehe....tercapai hasrat sis yer:)

sedapnya lala tu.................^-^

aanie berkata...

alahai, baru je post psl ikan bakar kat blog smlm...
ni katne ni? macam sedap je...

aanie berkata...

eh jap, rege dia mahal x?

Cute Mum berkata...

heheh.. uyun tunggu gak call kalo sue sesat.. rupanya dah selamat melantak eh.. tetiba teringat pula kenangan terakhir makan kat sini dengan arwah hani.. :(

IntaNBerliaN berkata...

sedap la pulak nmpk ikn bakar tu.. xpnh lak mkn ltk petai..

~diAhOntHeblOg~ berkata...

mak jemah...ahhaah..pening la tgk merah tetiba..aritu pening tgk da mcm peti ais..hahahaha tu yg tukau template

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

alhamdulillah,
takde la kempunan nanti.. =)

beb,
nk mkn ikan bakar petai kat tanjung lumpur kuantan ada satu port,
ramai gilos org..
leh thn gak, Ana ikan bakar petai nama die..

Nini D.. berkata...

jap tau..nk lap air liur

fieda berkata...

baby dlm perut tu kata burrpp...alhamdulillah kenyang..pasni nk mkn ayam golek la plk..jeng jeng jeng....hehehe...

cempaka berkata...

aku nak makan gak kat sini pirana....mengidam nii ..sebab dok sebelah ko la nii..