Yang DiSaYAngi

Jumaat, 17 Februari 2012

Minta Maaf ye UYUN a.k.a CUTE MUM


Baru Lepas melantak Roti Canai lepas Break1st pagi tadi..kikikiki....

Baru teringat nak buat entry ni....
bebaru ni aku ada tengok kat blog uyun a.k.a CUTE MUM
gambar baru dania..punyer la menggedixs budaj kecik tu...dah macam aku dah...pantang nampak kamera mula photogedixs aku ni datang..kakakkaka....

Perasaan membuak-buak suke sangat tengok gambo dania tu...aku siap tunjuk ngan opismate aku...
cumill tak..???????

kengkawan aku kata..best...budak ni mmg jenis suke bergambo N pandai pose...
mmg la kalo mummy dier ajar dier...sampai dah tak payah ajar dah...boleh buat sendirik dah...

so dengan perasaan yang sangat la teruja nak tengok lelama si budak kecik dania ni...aku pon decide...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


agak2 korang nampak tak...(kemas tak workstation aku..kakakkakak...)

close up sikit....


amikkk ko...senget lagi kepala korang tengok gambo aku ni...
aku pon tak paham la nape jadi gini..adohai...penat aku....

tapi yang penting korang nampak tak desktop aku...amik.....aku tak kire..nak gak..tak puas jaa tengok muka so gedixs dania ni...kikikikikiki...kengkawan aku pon kata...GILO SOYA...kakkakakkaka...

so kepada : uyun a.k.a CUTE MUM

maafkan mak jemah ye...pinjam jap gambo dania ni..suek sangat tau/....suke3...suke3...
bukan takmo taruk gambar syawal si budak tecik tu...tapi dania ni gedixs macam aunty soya ni..kakkakakka/...

setiap kali buat keje...settle je....nak bukak benda lain..mesti sinyummmm nampak dania yang gedixs ni..kikikiki....

ampunkan kami penunggu gua...ampunkan kami..ampunkan kami...
kikikikikiki....





p/s : kalo dah berubah mood aku..gambar lain pulak aku taruk...

6 ulasan:

Anum berkata...

comel sangat2

~diAhOntHeblOg~ berkata...

haha..anak org pon jadik sueeeeee

IntaNBerliaN berkata...

hihii.. tgk selalu nanti leh jgkit kt baby dlm peyot.. br ibu ada geng nanti..hihii

nanakimie berkata...

hehe.....jeles syawal nanti:)

Cute Mum berkata...

Ya ALLAH sue.. baru harinie uyun baca.. rasa nak tergelak pon ada.. Memang kelakar pulak sue dah berkenan dengan dania..
Uyun doakan biar sue dapat anak yang boleg photogedix macam Dania yer..

p/s: Bangga pulak ada orang minat anakku.. :)

fieda berkata...

moga2 dapat la bby sama jantina mcm dania ni ye...