Yang DiSaYAngi

Isnin, 20 Februari 2012

Teringin nak Buat BUFDAY PRTY ke-2 Syawal Yafiq


Syawal Yafiq tu lagi 19 hari genap si tecik tu 2 tahun..
Aku dari tahun lepas lagi berangan nak buat Bufday Party untuk si tecik SYawal Yafiq tu...Verangan bagai..alahai...tapi macam tak da kekuatan la...

aku takut ada yang tak benarkan..atau ada yang PK membazir...aku tanya ngan en asbeen..dier ok jaa...


TAPI......................................

11 ulasan:

~diAhOntHeblOg~ berkata...

buat kecil2an sudah le mak jemah..xyah la buat game2..bg org makan je nak? hahahah godaan..

eB ezrin berkata...

eB x pernah buat. hik3

Nigina berkata...

ala buat jer ko nie... akob tak kasi ke mak tak kasi ko buat jele.. ala bukan selalu setahun sekali jer

aanie berkata...

tapi....kenapa???

buat je la mak jemah....buat simple2 je...

aanie pun nanti nak buat...lagipun thn lepas x buat apa pun....tp sekali dgn housewarming la....

fieda berkata...

ye ler mak jemah..buat kecik2 jer pun dh ok..kalau tak larat..

Cute Mum berkata...

tapi??
kalo tak larat, buat kecik2 jerlah..
ibu mengandung takleh buat kerja berat..

IntaNBerliaN berkata...

kalau dh tingin tu.. buat kecik2 je.. buat mee goreng ke n lain2 sikit makannan utk budak2..

cempaka berkata...

beb..takpa buat jee...nnt aku datang bawak adiah untuk syawal...nak pilih menu leh tak???kek chesse..plss..teringin je nak makan...

Nini D.. berkata...

hati tu terhengen nak buat tapi kederatnye takde,kan...

LYAfrina berkata...

buat sesama family je ok...
anak2 ni..kalo tgk birthday kek pon dia dh happy

nanakimie berkata...

buat la sis:)

simple pn ok,jnj syawal happy^-^