Yang DiSaYAngi

Isnin, 5 Mac 2012

Mak jemah mantapkan VOKAL...

Pepagi ni aku bersiaran langsung di M SUITE HOTEL, JB.....


Sebab ape aku ada kat sini...aku da kursus jaaa...

BENGKEL PEMANTAPAN KUMPULAN KOIR KPM TAHUN 2012
Aku kat sini nak memantapkan vokal..kui...kui..kui...giler macam retis..kakakkakaka...artis ka aku ni..kakakakakaka...adik beradik aku jaaa....

So tak leh la nak terjah2 umah korang ni..mmmmm..sadis jaaa...takpe...nnt aku balik..aku terjah korang...









posted from Bloggeroid

10 ulasan:

Anum berkata...

all the best

Falsya berkata...

phewit..jom kite karok mak jemah..mesti suara sedap mcm artis..kelas u..hehehe..

syawalsimpsons berkata...

Falsya: jom karok jaaaa...retis kaaaaa..kikikiki

Nini D.. berkata...

perghh...
kemain ko masuk koir..
aku koir kat rumah hari2 dgn CikMat & dobot aje.

eima berkata...

besa la die kan mmg adek bradek ngan retis kan kan .....

KhaiZa berkata...

uiiihhhh... mantapkan vokal u.. pening kepala tengok taugeh2(note lagu) tu. x faham kui kui
--
dapatkan wajah yang lebih licin, cantik dan gebu dengan everlynn skincare.. atasi masalah jerawat anda.. view http://stokiseverlynn.blogspot.com

~diAhOntHeblOg~ berkata...

ok mak jemah..sila bersedia nnt kite nk karok kan..hehehe...
ngape la gambo xsetel2 lg ni...pening joyah tgk.. hahaha

IntaNBerliaN berkata...

wah.. makin lemak merdu lah suara lepas ni :-)

aanie berkata...

perghh...mantapkan vokal....boleh masuk mentor ni...

mekchu berkata...

gile hebat mak yong sorang ni siap pegi mantapkan vokal.. gambar last tu nota muzik ke apa?