Yang DiSaYAngi

Selasa, 20 Mac 2012

Nak Senget nak buat camno..dah aku senget



aku sendirik pon tak paham gak nape la kengkawan ku sekalian yang suke benor mengomen gambo aku yang senget..kakakkakaka...

aku pon tak tau nak buat camno..bila aku update kat PC mmg ok gambo aku..tp bila aku update kat HP samsung aku tu..alahai terus senget..padahal aku dah rotate pon...mmmmm....

nak buat camno...aku pon senget macam gambo aku jugak...terima la aku senget + gambo aku senget sokmo memanjang..kakkakakakakkak.....



mmg saja kot nak senget kan korang macam aku..kakakkaka

8 ulasan:

Anum berkata...

hahahhaha

fieda berkata...

takper ler..kita redha jadi geng senget sue..hahaha...

aanie berkata...

kekeke..senget pun senget lah.....

Falsya berkata...

senget pun senget la sue..kami terima..haha..

~diAhOntHeblOg~ berkata...

senget adalah synonym dengan sue..hahahaha gurau je sue..

LYAfrina berkata...

hehe.. mcm2....

eB ezrin berkata...

oooo. engatkan sue sj2 buat senget g2.. hik3

IntaNBerliaN berkata...

hahahaaa.. kelakarlah sue ni... hihii