Yang DiSaYAngi

Jumaat, 23 Mac 2012

Sarapan untuk Pagi ini

Pagi ini ada baca yassin...
baca yassin pon semanagt ja...huuhuhuhu...

sebab ada di taja sarapan jugak ni....
korang tengok la kuantiti sarapan aku untuk pagi ini...

amik ko....

macaroni 
kuih lopez
nasi lemak
roti jala
pulut kuning
oren
dadih mocha
air teh

amik ko...punyer banyak...org tengok aku amik..katanyer ni sampai tengahari ni...
tapi aku kata...untuk lunch lain pulak..kakkakakkaka.....

9 ulasan:

mama tisya berkata...

tkpe mak buyung kena mkn byk...

**presint 8 tu dkt ke ngan tmpt sue...tktau pn..hehehe

Anum berkata...

amboi2 nie sampai lunch kenyang lagi nie

Nini D.. berkata...

besar mana tank perot ko nih?..hihihih

~diAhOntHeblOg~ berkata...

fuyooo..gile bykkk...

Cute Mum berkata...

banyaknya sue..
uyun nak makan 1 bungkus nasi lemak pon bercinta.. huhu..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

bestnya...kat kita pun ada baca yasin pagi nie..tapi makanan tak ditaja..hahahahaha

IntaNBerliaN berkata...

wah... byknya sarapan..hihii.. tp sy pun mkn byk jugak..kahkahkah

Nad @ MamaZakwan berkata...

makan utk 2 org ke tu..?
badan tetap selim melim
jeles mak, huhu!

MrS. F!zA berkata...

wahhhh kalo kita ni kompom kuar balik sue wehhh