Yang DiSaYAngi

Selasa, 6 Mac 2012

SEKOLAH SENI JOHOR BAHRU buat mak jemah menari tau..

Tadi pagi ada pegi lawatan sekolah seni jb..aku pon tak tau ape yg ada kat sana..mana tau ada 1 je jenis seni...openyer banyak tqu...


-SENI MUZIK
-SENI TAETER
-SENI TARI
-SENI VISUAL

Banyak tau..buat aku jadi naik sheikh tau..aku ni sekali bebudak sek ni suruh menari ngan dorang...jadi la suraya yg sebenarnyer..kakkakakaka

Tak hengt tau mak jemah mnari...menari2 anak dalam peyot aku ni..kakakakak..

Aku rasa kalo akak aku...ADAMNIGINA aa ni..kalah aku ni...ni makanan dier ni..kakakakakakak...

P/s : now ngah praktis ngan group nak compose lagu..kikikiki

posted from Bloggeroid

6 ulasan:

Nini D.. berkata...

ko....hover tau.kiki

Falsya berkata...

wahhh mak jemah..exercise ngan baby ker?..hehehe..

aanie berkata...

ada satu lagi...pendidikan seni...hehee..

camne le rupa mak jemah menari...:)

fieda berkata...

hehehe...camno tu rupe mak jemah menari dgn labu2nya...

MrS. F!zA berkata...

amboi sue..igt tu awk pregnant..jgn menari melompat sudah..hehehhe

IntaNBerliaN berkata...

tergelak sy baca ayat "menari2 anak dalam peyot aku ni.,.".. hahhaha