Yang DiSaYAngi

Khamis, 29 Mac 2012

Sepanjang Berlangsungnyer Perhimpunan Bulanan BPSM , KPM

Ni citer Selasa lepas pasai 

aritu aku citer sikit jaaa...
arini aku citer yang panjang lebar sikit tau...

mmg jadi trend kat opis aku ni kalo buat perhimpunan bulanan mesti siap bertema-tema bagai..mmg betoi2 macam event gitu tau..pastu siap hias2 bagai...padahal perhimpunan biasa jaa...
kat sini la boleh tengok sape punyer bufday, sape yang pegawai kuar masuk kat opis aku ni, sape yang baru kawen (lagi2 yang tak tau N tak ajak..kakakkka), sape yang melahirkan anak (nnt aku pon bakal ada gak la muka anak aku)..kakakkakak, sape yang bersara, sape yang meninggal N sebagainyer la...

kengkadang siap ada slot ceramah sikit la..mmmm...yang penting amanat BOS BESAR mesti ada...bebel2 jap...pastu persembahan la...mmmmmsemua tu amik masa dalam 3, 4 jam la....

so selasa tu tema kami MERAH HITAM..
bezanyer kali ni , kalo sebelom ni tugasan untuk settlekan perhimpunan ni mesti setiap cawangan dalam bahagian aku yang settlekan..kali ni beza sebab kena ikut jawatan...

kali ni BOS (KPSU) yang settlekan semua...
(bukan senang nak tengok BOS buat keje kan...kakakka...asik mengarahkan jee..)

aku malas nak amik gambo2 dorang bekerja....aku amik gambo kiterorg KOIR jaa....




tak nampak kan peyot aku tu..kakakakka..padahal kalo tengok perbezaan sebelom ni mmg dah nmpk peyot aku..
yang herannyer kengkadang peyot aku nampak ke depan...kengkadang aku melebar je...buat aku terPK pulak...mana pulak peyot aku ni..kakakkaka....

time ngah tunggu BOS BESAR masuk N tunggu counting nak nyanyi lagu 
SETANGKAI KEMBANG MELATI

masuk je BOS BESAR nyanyi lagu
NEGARAKU n PERKHIDMATAN AWAM...

abis tu dah...

kiterorg bergambo jap....menggedixs bagai..



ni la ketua kami yang dok kelola koir BPSM ni...tapi keje2 cari minus one, cari lirik...mak jemah jugak..alahai sengal punyer chief..kakakkakak....

sesekali KOIR KPM kalo pakai baju camni ok gak...cantik jaa....


sementara tunggu nak naik stage nak nyanyi lagu last song tu....sempat jaa menggedixs jaaa....



haa...yang tengah tu la BOS BESAR AKU tu...

ni time ni nak nyanyi lagu STANDING IN THE EYES OGF THE WORLD

suke je semua nyanyi...siap nyanyi sekali ngan kiterorg...

abis jee...ape lagi mmg masa menggedixs lagi la...
 NI time gambo formal jaa...
kiri kanan kami tu BOS KPSU...yang kiri tu en roslin...dier mmg terbaik tau...org tak panggil bergambo...sebok nak jugak jaa....yang kanan tu tuan ahmad..kami panggil dier pengurus koir..kakakakak...
dier yang manage kami ni...

 N gambo unformal pulak...mmmm...dah macam tangga jaaa...


 ni la jejaka2 malaya KOIR BPSM merangkap dorang jugak la jejaka2 KOIR KPM ..kakakakak...
mmg terbaik la sore korang aritu.....bulat jee aku dengar dari depan..
tetiba dah macam pendekar bujang lapo yang lebey orang...kakakkakak....
sebelah kiri tu pendekar mustar..kakakakk.., sebelahnyer sarip dol, sebelahnyer dari ajis, ramli N sudin..kakakakak.....

suke3 ngan dorang ni....aku nyanyi aritu pon suke3 je...fun saja
yang penting waa tak pancit jaa tengah jalan time nyanyi ni...

5 ulasan:

Anum berkata...

bestnya

eB ezrin berkata...

merahnyer mak ngah ;p

aanie berkata...

sue, sama la tudung kita...tudung lady bird.....kekekeke....

p/s: sue, jemput datang umah ahad ni....no fon aritu hilang la...

LYAfrina berkata...

wah... best gak kalo selalu ada mcm ni kan.. abg hensem tu..kemain lg posing,...

a ah la sue... xnmpak sgtkn perut sue...

IntaNBerliaN berkata...

wah best nya... sk warna itam merah camni.. :-)