Yang DiSaYAngi

Jumaat, 6 April 2012

Agak2 aku ni PEMALU atau PERAMAH selengge????

entry pepagi ni tak boleh blah...
kakakkaka..asal aku cakap camtu...yola aku tengok kat blog2 kengkawan aku ni...
bila jumpe blogger depan2 macam lain...
dalam alam maya macam suka nyakat2 gitu...macam ramah....bila dah jumpe alahai pemalew jeee....
mungkin 1st time jumpe agaknyer gitu la...coba kalo 2, 3X jumpe..mak aiii udah tepuk tampo kot..kakkakakak/....


tapi pendapat korang yang penah jumpe aku...agak2 aku 

VERSI INI (PEMALU JAAA)


atau korang rasa 

VERSI INI ( PERAMAH NAMPAK PAGAR JAA)

kakakakakka...

korang rasa aku versi mana satu..sama ke aku ngan dalam alam maya ni..??????????



p/s : untuk pengetahuan korang...akak aku yang pon meggedixs macam aku gak kat alam maya ni...pon versi macam aku...agak2 versi mana?????kikikikiki

8 ulasan:

Falsya berkata...

falsya rase sue sama mcm kat alam maya kalau jmp realiti dan fantasi..wahahahaha..

Nigina berkata...

tapi aku taklah seteruk ko... aku rilek jer....

eima berkata...

aku rasa ko gedik luar dlm sama je ...muahahahaha sbb 1st jumpe ko ...dtg lawat aku tu ...... tego aku tu ko dulu kan kan .... hahahaha

aanie berkata...

xde maknanya sue ni pemalu....
1st time jumpa pun dah kecoh...kekeke....

Myra Jay berkata...

Hehee, myra dalam alam maya rasa cam ramah, bila berdepan terus kelu.. :)
Tp kelu kejap je pastu ha mula rancak :)

Hanie(SHMA) berkata...

yo lah ko ni pemalu..celah mana tang malu ni..hahahha.. i know you

LYAfrina berkata...

hik..hik..xtau nk kata..kt kna jumpa lu bru tau versi mana.. lya rasanya versi pemalu..hik2..tp, bila dh mula msra hilang doh malu2 tu

IntaNBerliaN berkata...

sy xpnh jumpa sue scra real.. xtau camne.. tp rasanya.. alam maya ke luar ke.. sama je.. tetap peramah n eppy go lucky :-)