Yang DiSaYAngi

Isnin, 16 April 2012

Bontot Kucing pon jadi kaaa


Percaya atau tidak pagi ni aku bersiaran awal jaa..sebab musabahnyer kerna 
en asbeen kena G kursus selama 2 hari kat PJ..so kena la kuar awal...

hantar syawal pon awal...

al-kisahnyer nape aku nak publish citer ni sebab , malam tadi aku kuar lepas maghrib nak G cari MACAU EGG TART...
teringin la pulak...balik je dari misi mencari....aku bawak syawal ke lobi rumah...tetiba dier boleh nampak kucing....terus dier kata "cer-cing"

aku dah cuak kan..aku tengok kucing tu muka macam garang ja...sesekali syawal sentuh2...risau jugakkan....kalo kucing tu ngap dier ngan cakaran dier...mampuih kat situ...sebab kucing tu boleh pulak usha semacam jaa kat syawal ni...

benda yan tak di jangka....tetiba syawal boleh pulak cium montot kucing tu..menjerit aku...dier pulak...menjerit keriangan...kakkakakka...sengal la syawal..kucing tu....terus gesel2 kat kaki syawal..alahai....

aku cakap ngan syawal..."bubbyer kucing..."

syawal say " bubbyer cer-cing..."

akakkakakakkaka.....kucing tu ikut dier...alahai takut la pulak takut,....tadi kucing tu statik..tak lak gitu..mmmmmm....



p/s : syawal pon gila kucing macam aku tak????????

9 ulasan:

Anum berkata...

kucing sgt manja

Falsya berkata...

napo syawal cium muntut cercing tuh syawal..gile kelakar..hahahahaha..

~diAhOntHeblOg~ berkata...

montot cercing tu comel kot..hahaha

Nini D.. berkata...

meh jumpa dobot meh..

aanie berkata...

hahaha...cium bontot cer cing ye....

sue, adam pun sama....suka kucing.....pg td dia nampak kucing, dia panggil miau..miau...pastu g kat kucing cakap sayang (mcm nak cium kucing)...huwaaa.....

eB ezrin berkata...

kucing mmg comel.. tapi kami yg x leh bela. hu3

Che rosliza Che mat berkata...

kenapa cium bontot cercing....hihihi

fieda berkata...

kucing mmg comel.

IntaNBerliaN berkata...

hahahaaa bontot kucing diciumnya..hihii