Yang DiSaYAngi

Khamis, 19 April 2012

CAMPAK kembali menyerang..alahai

pepagi ni opis kosong sebab kengkawan aku yang lain sebok dengar taklimat buat penyata perubahan untuk kew.8 bagi pelarasan gaji akan datang ni...so aku tak terlibat...(dolu terlibat la...)
sekarang keje baru...so boleh duduk kat opis yang lenggeng dengan air cond makkkk airrr sejuk macam duduk dlm peti ais...

berbalik pada campak tadi...bukan aku atau si tecik tu...kalo si tecik tu mau meraung aku..kalo kena untuk kali ke-3 kan....yola sebelom ni kena
tak lama...6 bulan lepas tu...

adoi..kalo kena lagi..bukan si tecik..aku yang meraung...ini bukan dier...si bapak yang kena....humanggaiiii....
adoi....lagi la parah hidup aku...

terus terang la cek nak habaq mai ni....aku ni...muka ganas...kental gitu....padahal tak leh hidup woooo tarak ada laki aku tu...alahai...payah la nak buat keje..kena pulak si tecik tu sebok la nak menyempit je ngan aku...payah nak buat keje...tapi bila dier jadi camni.nak tak nak..terpaksa la aku merelakan...dengan keadaan aku begini...mmm...pon tak larat sangat ni..tak tau pasai pe..baru 4 bulan kot...

mmg dua hari lepas dier ada G kursus...jauh la sikit..(jauh la sangat..PJ je pon)..balik je ngadu sakit kepala...tetiba esok nak G keje...aku terasa badan dier panas...mak aiiii 40.5 kot..mmg panas la...

so semalam aku N syawal G taska sendiri tanpa si abah...balik je petang tu tetiba ngadu lagi..
(kuat ngadu laki aku ni..kakkakka)...suruh tengok belakang badan....mmg aku menjerit la...adoi...
dah la syawal baru je baik campak...dengan aku pregnant...risiko jugak la kan...dengan aku jugak la aku rasa tak penah kena campak ni....

aku tanya mak aku...mak aku tanya aku balik..alahai....
mmg coti la 2 minggu en asbeen aku tu..mmmm...aku kalo en asbeen ni sakit..agak patah kaki aku..selaloo aku bergabung tenaga ngan dier buat keje..jaga syawal..ni dier camni..tp nampak dier still kuat lagi la...mmmm...

elok lak dier campak...syawal suke sangat nak menyendeng ngan en asbeen..aku bising kat syawal..syawal nak jugak...

PENDAPAT KORANG....
BERISIKO ATAU TIDAK.......

-SI TECIK TU NAK KENA LAGI ...
-AKU YANG PREGNANT n TAK PENAH KENA


p/s : korang boleh jawab tak...????????????

2 ulasan:

Anum berkata...

arggggggggg
apa nak jawab nie

Falsya berkata...

alamakkk..kesiannye suami cik jemah..betul2 ingat syawal yg kene..