Yang DiSaYAngi

Isnin, 30 April 2012

Kehilangannya Terubat JUA

agaknyer en asbeen kesian sangat kot tengok muka aku yang sememangnyer ralat kan HP kesayangan hilang...lagi 10 hari HP aku masuk setahun...
ada aku catatkan memori aku beli HP SETAHUN LALU ni kat blog ni...
tak pe la...at least ada kenangan...

en asbeen pujuk memujuk je...(sebab dier tau dier salah kan...kalo tak jangan harap la nak dapat pujuk tu..kakakka)

selepas kejadian..malam tu en asbeen ajak ke d'mines sekali lagi...tu je la tempat yang boleh kami tuju N riki harga untuk HP baru...sebab en asbeen dah kata dier nak gantikan...mmmm....
walaupun aku takmo...dier kata dier nak kasi jugak sebab dier tau aku teramat ralat sangat ngan HP aku tu...

alhamdulillah...sedia ada di tangan sekarang...tapi entah tak rasa excited waktu pakai HP SETAHUN LALU


GALAXY S PLUS

up sikit la dari sebelom ni...
sebelom ni aku pakai sama ngan en asbeen...beli pon sekali kot....


GALAXY ACE

takpe..janji ada kan..nak banyak bunyi pon tak boleh...bukan aku bayar...en asbeen bayar.. 
(tapi guna jugak suku duit aku..kakakkakka)

moga2 ni kekal ngan aku.ammminnnnn

10 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

wah.. hp lg up dr sblm ni.. bagus ni.. hihii

Falsya berkata...

phewitttt..dpt henpon baru la mak jemah..;D

falsya xleh pakai henpon fragile nie sue sbb falsya clumsy..henpon asyik jatuh je..

Nini D.. berkata...

sudah ada pengganti..

MARIA LIZA berkata...

takpe le ada orang sudi nak belikan...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

patah tumbuh, ilang dh diganti...
ok ler tew... senyum la sket.. =)

mama tisya berkata...

best tu dpt hp baru..leh whatsapp..jimat credit

alin berkata...

wah baru tu :) salam kenal, first time datang sini

LYAfrina berkata...

aduyai. sure sedih sgt2 kn..xpelah..dh xde rezeki lh tu..nk wk camner...

moga samsung ace bru dpt mgebirakn hati yer

Nana berkata...

apa lg bole la whastpp

MrS. F!zA berkata...

whatapps jelah kita ps ni..tkyah msg buang kredit je..hahaha