Yang DiSaYAngi

Jumaat, 13 April 2012

MATAKU berkediap-kedip

mata aku dari pagi sampai opis asik la berkedip-kedip bagai...adoi..naik tak selesa aku....
korang paham kot maksud aku berkedip-kedip tu kan...mmmmm....

aku dok ngadu kat kengkawan aku ni yang mata aku berkedip...dorang suruh ishtifar....
aku selawat n ishtifar banyak2..aku pon tak tau nape...

risau pulak aku..kengkawan aku ni kata takut benda yang tak diingini berlaku...tapi apakah..mmmmmm.....

aku cuba G google....alih2 aku jumpe ni..pon kes macam aku...


entah la.....



6 ulasan:

Anum berkata...

sabar ya
x semestinya betul

Falsya berkata...

falsya paham sue..xselesa kan..falsya baru je kene..insyaALLAH xde ape2 tuh..

Nini D.. berkata...

tawakal aje padaNYA

IntaNBerliaN berkata...

harap xda pe2 yg xelok berlaku..

aNiM berkata...

akak selalu kalau mata kanan kedip2 nak nangis. tapi biasanya nangis sebab layan drama sedih. huehue..

fieda berkata...

harap takder ape2 la..