Yang DiSaYAngi

Rabu, 18 April 2012

Penyet..penyet..penyet

Aku sejak2 preggy yang kedua ni...suke sangat la makan yang pedas2...tapi mmg aku tau tak elok sangat makan pedas2...tapi apo kan dayo kalo hati N tekak asik dok Pk tu je..mmmmm.....

mmg sejak preggy ni....kerap jugak la aku menyinggah kat...
WONG SOLO...ada yang tau ka...yang duduk dekat2 sini mesti tau punyer ni...
aku start G sini waktu pregnant kan syawal ...waktu dah 7 bulan...kawan aku yang bawak G sini....

dah lama tu...syawal dah masuk setahun..aku ajak en asbeen...suke jugak dier makan..sebab dier mmg suke yang pedas2 ni....

tapi kebelakangan ni aku mmg rajin sangat la G...aku rasa..khamis lepas aku dah ...sekarang terasa nak G lagi.....otak aku asik egat akan ini....

NASI AYAM PENYET....

mmg suke sangat aku...terasa macam tetiap hari aku nak G..tapi sape la yang nak bawak aku selaloo kan....
tengok gambo ni pon buat aku telan air liur...nak maki aku tengok gambo...suke nyer...mmmm....

sampai aku cakap ngan en asbeen/.....

aku : abg...saya tak mo PK..tapi benda ni asik datang je kat kepala saya...
en asbeen : apo benda...
aku : nasi ayam penyet..
en asbeen : nak G ke..??????????
aku : boleh kaa....tapi kalo G selaloo mesti abg tak suke kan...asik2..penyet..penyet..penyet...
en asbeen : yela...awak muka pon penyet..nak G boleh je..dah awak nak makan...ikut je la...saya tak kisah...

seb baik la dapat laki tak mengesah sangat kan....mmmmm...

egat nak dating ngan en asbeen....sekali dier  balik kursus...demam panas pulak pagi tadi..terus cancel...mmm...terus en asbeen kata... " nnt kiter G yee..."


p/s : aku tak mo PK..tapi asik datang je kat dalam kepala ni..mmmmmm


6 ulasan:

Anum berkata...

sedapnya

Nini D.. berkata...

aku tak pernah mkn ayam penyek

Nini D.. berkata...

aku tak pernah mkn ayam penyek

mama tisya berkata...

mmg pedas sambal kt wongsolo ni..kita suka mkn ayam bakar kt sini sedap

Falsya berkata...

mmg sedap tau makan kat wong solo nie..nyum nyum..

IntaNBerliaN berkata...

xpnh pulak sy mkn ns aym penyet ni...