Yang DiSaYAngi

Isnin, 30 April 2012

Sedey akan kehilangannyer...

benda ni berlaku waktu CHECK UP aritu....

lepas aku kuar je dari bilik nurse tu, aku terus terjah en asbeen dengan muka suke3 sangat3...

B4 aku masuk bilik nurse tu mmg aku ada upload gambo HB aku dlm FB aku...N tak lama lepas tu nombor aku naik..en asbeen panggil aku..aku terus cakap ngan en asbeen...

"abang pegang HP ni..masuk dalam beg saya.."

sebab beg aku mmg ngan dier...aku mmg masuk sehelai sepinggang..hanya buku merah N aku jaa...
bila selesai aku kuar...aku jumpe en asbeen..tak hengat ape2 terus jalan kuar...tapi mmg aku perasan sebelah en asbeen mmg ada 1 pasang suami isteri N anak dorang yang tecik syawal...so aku tak la PK ape pon...sampai setangah jalan dalam kete...aku tergerak hati nak call MIL aku...tetibe bila aku minta HP aku kat en asbeen...boleh dier kata...

"mana ada kat saya..."

aku mula cuak....aku cakap la...
"abis takkan kat saya...saya mmg bagi kat abg tadi..."

dalam  hati aku dah konpom hilang N boleh pulak en asbeen kata...
"nak patah balik tak??????????"

adohai suamiku....aku jawab 
"mestilah..tapi saya mmg konpom dah selamat dunia akhirat dah...mmmm,..."

sampai sana...tak da sape pon...N aku aku tengok tempat yang en asbeen duduk tu pon kosong N tak da pape pon....aku mmg sangat la sedey...sebab selama aku guna HP dari umo aku 18tahun, mmg aku tak penah guna duit aku....semua org kasi yang dorang punyer....en asbeen kasi pon ada..mmm....
tu mmg HP aku yang 1st aku guna...yang gunakan duit aku sendiri...tu yang aku ralat sangat tu...

balik umah aku susah nak bertegur ngan en asbeen..lama baru tegor...mmmmm....

tapi kesedey han aku tak lama....

p/s : pada kengkawan yang baca entry aku arini....boleh tak kasi nombor korang kat aku....ada yang blogger aku simpan nombor dorang....dah selamat ngan HP aku...hilang...alahai....boleh ye kengkawn...

3 ulasan:

mama tisya berkata...

alahai tkde rezeki tp tkpe sure dpt hp baru...no hp akak kt email ada kn

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

tadak rezeki ler tu... sabo aje la mak yong yer, mak yong taleh sedey2..
nnti cik abg ganti baru..
tu dh dpt tunggakan tu, dpt ler sambau baru.. heheheh

IntaNBerliaN berkata...

ALAHAIIII sayangnya... takda rezeki sue lah tu nmpknya...