Yang DiSaYAngi

Jumaat, 20 April 2012

Semakin Teruk..

Semalam aku ada kongsikan kat korang pasai KESIHATAN EN ASBEEN
pasai CAMPAK
mmmm...semalam balik dari keje...nampak tak surut..tapi still teruk...mmmm...
korang tengok la...

nampak..tu hari rabu punyer bintik....

meh kiter usha hari khamis punyer bintik...mmmm....dah macam hujan batu....
tengok ni petang khamis punyer gaya..kikiki...dah macam ayam bahagian thigh..kikikikiki....

meh kiter usha muka yang tak berapa nak ensem...(walaupun tak sakit kan..kikikiki)
dah macam zombie kampong pisang....ni aku punyer keje la ni...kikikiki...lumur 1 badan...aku cakap...
"tak yah nak jimat2 ngan ubat ni....ubat kerajaan bagi...guna sampai abis...kikikiki"


cian en asbeen....

7 ulasan:

Anum berkata...

hahaha
nasib baik anum dha kena masa kecil

Cute Mum berkata...

hehe.. baru nak cakap macam zombie kampung pisang.. hihi..
uyun tak pernah kena lagi.. dania pon belum.. risau sangat kalo berjangkit time pregnant nie.. bahaya tau..
kawan uyun dulu pernah kena time pregnant.. kesian die.. nasib baik kandungan ok..

IntaNBerliaN berkata...

hahaaaa... sk sue kerjakn hubby dia... hbs putih melepak 1 bdn..hihi

lurun namzar berkata...

minum air kelapa without ais byk2.

Falsya berkata...

kesian asben sue tp kelakar time zombie kg pisang tuh..aduk campak air plak tuh..seksa nyeeee..

fieda berkata...

adoii...betul la dh mcm zombie kg pisang...sory sue..nak gelak kuat2 ni..

fieda berkata...

adoii...betul la dh mcm zombie kg pisang...sory sue..nak gelak kuat2 ni..