Yang DiSaYAngi

Selasa, 29 Mei 2012

Apa Yang Kamu BUat TU SYAWAL YAFIQ

Korang rasa apo yang syawal ngah buat...
menyorok di sebalik jaa....

semacam jaaaa.....

alamak pose macam dah settle je budak tecik...kikikikikiki..

ni semua berlaku selepas maghrib..tak mandi lagi...agaknyer ubat montot tu dah serap masuk dlm badan kot...tu yang nampak macam segar sikit..tapi kejap je la...pastu jadi balik....panasnyer...mmmm...



p/s : korang rasa APA?????????????????

7 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

yeayyyyyyyy syawal berak... hahahhah

eh, meja ABC ke tu.. ni yg xsbr nk tunggu stok meja br ni..hihi

mimie.. berkata...

haaa syawal meyak kottt bahaha..

comel la syawal ni...macam upin ipin je aunty tengokk ^_~

Falsya berkata...

syawal yak yak nyeah tuh..hehe..

Nini D.. berkata...

macam biasa...projek cik JAM..

fieda berkata...

wat projek ye syawal..

LYAfrina berkata...

hihi...syawal buat apa kat celah tu ye??

eima berkata...

berak ... mmg la ubat montot kejap je kesan die sbb syawal dah berak keluar balik la separuh dr ubat tu ....