Yang DiSaYAngi

Isnin, 28 Mei 2012

Boy or Gegurl : Scan ke??????

Sabtu lepas...aku, en asbeen N syawal jenjalan spend time kuar petang tu..setelah memasing sebok dengan tugas memasing...

Syawal - tugas sepahkan rumah, tido, makan minum N main
en asbeen - tugas baca komik kat tenet N tido
aku - tugas paling banyak, make a break1st, lunch, basuh baju, sidai baju, lipat baju, iron baju untuk seminggu, tengok hindustan omm shanti omm (tengah anak beranak tu tido kan) N lastly tido...

Dah selamat semua keje...so nak merelaxkan kepala otak yang dah semak ngan semua kerja rumah...so aritu aku ajak en asbeen N syawal kuar dari umah N jalan2..kikikiki....

Tak kemana pon...
juz beli ni jee...

bukan ape..beli ni pon sebab nak berusaha menjadi seorang ibu yang mengamalkan susu ibu sepenuhnyer kat anak akan datang  ni...mmmmm..tapi mampukah aku..tu yang jadi persoalan..harap2 mampu la aku...aku mmg berkobar nak full BF adik si syawal ni....
settle tu kami singgah IOI MALL PUCHONG saja mau jalan2...last ternampak modernmum..teringat akak aku ada kasi voucher kasut RM50 modernmum...aku pon terjah la..konon nak beli la kan..ganti kasut yang aku pakai sekarang ni..last2...sekali lalu je la..kakkaka...mahai mak ko punyer haiii..kakkakak...rasa tak berbalai sekeping voucher tu untuk harga tu..mmmm...

elok aku nak kuar...org kedai tu tegur aku suruh aku isi form N dier kasi ni...
nampak bekasnyer cumill jaa....dalam tu banyak la voucher2 bagai..kikikiki...
samo kaa peyot tu..mmm...

BOY or GIRL...

mak jemah pon tak tau lagi.....baru 22minggu...nnt la...kalo G sekarang pon agaknyer tak nampak sangat kot..tapi kalo nak scan kedudukan N kesihatan BB mungkin malam ni ke..tengok la..kikikikiki...


p/s : korang rasa BOY or GIRL kalo tengok aku..mmmmmm

6 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

alamakkk sy pun xreti bab2 boy or girl ni.. hihii..

eh, td sue dpt x komen sy ek.. tanya psl shawl...

IntaNBerliaN berkata...

sy guna daun kucai yg cun melecun sampai rasa sayag nak guna... lbh baik buat cucur.. hahhah

sy guna yg elok.. fresh dr pasar mlm... kikikii

mekchu berkata...

atenyeeeeee... voucher tu bg mekchu aje lah...

22 mggu dah bleh nmpk tu.. harap2 gegirl.. smpi dlm toilet syawal dok berdoa :)

LYAfrina berkata...

hehe.. biasala pompuan tgs nyer mmg x pnh2 hbis.. eyhh.. citer om shanti om tu bila?? y shah rukh khan tu k blakon?? klo y tu..mmg best..lya tgk cd aritu..tp xpuas la... mmg sdih sgt2..

hehe,, lya pon xreti nk tilik2 perut ni.. ada y kata kalo bulat comel girl..kalo perut cam bujur/muncung -boy...

mekchu berkata...

pe emel add? malew nak bg address kat sini.. uhuk uhuk..

Nad @ MamaZakwanNayli berkata...

rasenye cam boboiboy..! :)