Yang DiSaYAngi

Selasa, 15 Mei 2012

Di gigit atau APA?????


Korang rasa...?????????

petang semalam mmg aku agak lambat ambik si syawal i dari school memandangkan kekangan kerja kan..so aku minta la en asbeen amik aku dolu...baru syawal...kata one way..senang...selaloo aku yang berlarik dolu G amik syawal B4 en asbeen sampai kat school syawal tu...

semalam amik pon macam biasa..tak namapak ape2 perubahan dari syawal...
tetibe bila aku pegang tangan dier baru terperasan jaa akan kesan tu...aku cakap ngan en asbeen yang mungkin dier kena gigit...aku tak kesah sangat la...bebudak..nak heran ape..aku pon penah jadi budak..tau lasak takat mana kan....mmmm...

tetibe aku terperasan lagi 1 kesan...atas sikit dari kesan yang pertama yang aku nampak tu...adohai...sampai dua...aku pon tunjuk kat en asbeen...en asbeen kata...ni mungkin bukan kesan gigit..kalo gigit...mesti nampak kesan GG...tapi...entah la...mmm...en asbeen kata macam kesan cengkaman tangan org yang cengkam agak kuat..entahla...

tapi syawal mmg tak da la pulok nak ngadu atau tunjuk ape2 kan...dier balik rumah main macam biasa...

kata en asbeen...
"saya tak kisah selagi tak teruk N selagi dier mau G taska...tapi kalo dier asik menangis tak mo G taska N tujuk tanda2..baru saya amik tindakan lepas tu kot...."

kata en asbeen...mmmm..apo kan dayo ikut kan jooo...

pada aku pon sama...ada asam garam anto anak duduk taska..kawan ngan macam2 budak kan..terima la seadanya..janji syawal yafiq sihat walafiat...itu dah memadai buat aku N en asbeen...


p/s : weii...berat tak naik2 syawal..tapi asik nak berdukung G school...penat lak aku

6 ulasan:

Falsya berkata...

nape lebam tuh syawal?..hurmmm,harap2 xde bende yg teruk la kn..betul jugak kate en asben mak jemah..

IntaNBerliaN berkata...

sy pun xtau tu kesan apa.. tp kalu kne gigit, mcm pndek sikit lebaM TU KAN..

SIAN SYAWAL.. sue xda tanya dia ke nape dgn tangan dia.. tp kalu tanya pun, dia nak jwb apa kan.. dia bkn reti xplain pnjang macam kita ibu2 dia ni...hihii

eso, sue buat2 tanya teacher kat sana, nape dgn tgn syawal.. tgk apa dorg jwb..

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

cuba la tanya nape jadi camtu, taki kalo tengok kesan cam kena gigit je...

aanie berkata...

a'ah, mcm akob ckp..kalau kena gigit mesti ada kesan gigi....tp ni xde....

cuba sue try2 tanya taska....tgk dia cuak ke tak....

fieda berkata...

adohai..ni la yg buat kita susah hati kan sue..cmni la risiko bila htr kat taska..nk buat camno..kalau anak dh pandai bgtau sng cite..

LYAfrina berkata...

alahai..nmpk ruk gak lebam tu..
g2 la kalo duk taska kan.. slalu blaku perkara mcm ni