Yang DiSaYAngi

Isnin, 7 Mei 2012

habit SYAWAL


Syawal sejak aku pregnant ni mmg menjadi-jadi habit dier yang satu ni....

MAIN SIKU....konpom nak tido mesti nak main siku..tak tido pon main siku..aper cer..asal aku ngah tengok TV main siku..boleh terima pakai lagi...tapi yang tak leh terima pakai ni...main siku tengah aku dok syok2 layan lipat baju...alahai...buka aku je...abah dier pon jadi mangsa...tengah la sedap2 tido...bila terjaga je...main siku aku...adoi...payah benar..nak siku takmo berlipat...nak lurus kemain tangan tu je...mmg naik lenguh tu...

yang best...bukan aku N en asbeen je jadi mangsanyer...
mak aku N akak aku...ADAMNIGINA tu pon sama....

aritu dier jaga syawal N adam sebab taska dorang tutup...bergilir-gilir la kami menjaga kan...
dier ngadu kat aku...mak aku pon ada...

"adoi...bengang aku jaga syawal...mmg dier tido main siku erk??????"

aku dah gelak...tak sempat aku nak jawab...mak aku bidas...

"yela...ko pon kena...aritu ngan mak....sebok la menggentel..."

gelak beso la aku...mmg makin menjadi-jadi la habit dier....

8 ulasan:

LYAfrina berkata...

heheh.. biasalahkan..mcm2 habit..cam ank sedara lya dulu..kalo tdo kat lya..tgn msti nk main rmbut.smpai kt nk tdo xleh..asya lak..suka main telinga... hehe

Anum berkata...

hahahha
dah turun kat syawal

eima berkata...

ok la tu dr die gentel nenen ko kan ....

Falsya berkata...

hahha..syawal gentel2 siku kalau nak tido je ke sue..comellllll...haha..

IntaNBerliaN berkata...

mcmana ek nak getel siku tu.. cam xreti nak imagine lak.. hihii

cam alisha ni plak.. time nak tido sambil menyusu dia + baring.. tgn sblh lg tu sbuk nk pgang breast yg sblh lg...yg kita ni plak geli.. adoiii.. sabo je la...

IntaNBerliaN berkata...

dh byk kali terjah sini arini.. tp xda entry baru lg.. hihii

mimie.. berkata...

ehehehe peliknye habit si syawal tu.. ^_~

fieda berkata...

mcm2 habit manusia ni..ada yg gentel puting la,rambut la,telinga la..