Yang DiSaYAngi

Selasa, 22 Mei 2012

JJCM lepas windu sambil menggedixs

Tadi aku citer pasai makan kat UPIN IPIN PUNYER RESTORAN

dah settle tu...upin ipin pon dah abis..kami pon elok dah abis makan...
seberang jalan tu kan opis LES COPAQUE PRODUTION
dolu opis tu biasa jaa waktu aku datang...sekarang ni siap ada katak atas tempurung kat roof top tu...fuyoooo...dah tu siap ada mural upin ipin kat setiap dinding opis tu...mmg cantik...aku N en asbeen tengok je la org dok lalu lalang amik gambo...aku N en asbeen tak la excited sampai cakap...
"pasni G kat sana amik gambar.."

kakakkkakakkakka..last2...nak balik..elok pulok park kete pon depan opis LES COPAQUE PRODUTION
mmmm...selamat la ko bila syawal yafiq dah terpandang gengnyer...sebok la nak G sana...tengoknye kejap je...2, 3 saat..pastu main larik2, pusing2 kat situ..mmm...aku pulok yang busan...ajak balik tak mo..nak main2...last en asbeen kata...

"sayang G tangkap syawal...kiter amik gambar kat sini..."
aku terus tangkap syawal yang sebok dok berlarik ke langit tu..kakakk...

meraung dier...bising...XTVT dier kena kaco...

muka aku pon tak semenggah...nak kasi dier senyum N ketawa....mmg tak la...last2 aku angkat dier gitu...geletek2 kan dier..hammiikkk  ko...muka dier...mmmm...sabo je la ngan anak itu...

gumbira rasa hati nampak....

baru semenggah sikit muak kami ni...muka yang akan di tinggalkan untuk tiga hari oleh...
ABAH...

pastu abah pulok tangkap dier...mmg tak senang la itu budak nak berlarik ke langit tu..mmmm...
korang tengok la muka dier....

alamak syawal tengok geng dier...dan2 tu la pulok geng dier berkata-kata ...mmmmm

haaa...selengge lagi muka aku..muka syawal muka blur...en asbeen senyum tak hengat..ni pon aku yang amik..nak tunggu ada yanga mik...mmg tak la...

haaa...comey la sikit muka memasing kan....kikiikikikii...

dah tak da paper...kami pon gerak la balik...dah settle menggedixs kan ...masuk kete..syawal takmo masuk..kesimpulannyer tak mau balik..alamak...guano ni..mmm..menangis dalam kete sampai la dier......

TIDO....kakkakak...penat...padahal B4 datang...baru je bangun dari tido kot...mmm...

ni la restoran dier...betoi2 corner ni...
ramai yang tanya harga ok kaa...mahai kaa..????

pada aku ok la...25 kebawah...ok la dengan makanan N minuman aku tu...

kire pada aku N en asbeen kalo G sini tak ralat sangat nak kuarkan duit...tak mahai sangat kan....
makanan pon sedap...



p/s : En asbeen balik esok...Syawal..jom ajak abah jalan2..

11 ulasan:

eima berkata...

pesal syawal pakai bj tido ??kul brape ko pegi ni ....

Falsya berkata...

dekat je ngan opis gegurl..xpenah smp pun lagi..one day nak try la..

suke tgk gambo2 sue..happy sgt3!!..hehe..

::Mamalyna:: berkata...

nanti nak try bawak lynaler... abisler riuh sekedai..

syawalsimpsons berkata...

eima : petang sudah..alih2 dah mandi...terus la pakaikan baju tido...konon maleh nak salin pas balik makan..last2 kena jugak..busuk bau peluh larik2...

syawalsimpsons berkata...

falsya : mak jemah tau dekat ngan opis sya jaa...dah gosip2 dah ngan en asbeen...dekat ngan opis member...mmmm

syawalsimpsons berkata...

mamalyna : meh la...kak..mmg konpom dengar sore lyna je tu..mama nak tu..mama nak ni..kikikiki

mama tisya berkata...

suka la syawal smp tkmo blk..yela upin & ipin rmi bdk2 suka

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

syomelnyer skin baru,
ceria ghitewww!!!

elok ler menggedix dlu b4 sarat,
nnti berbulan tersadai kt umah, hehehe

btw, tq 4 ur doa!

Nini D.. berkata...

kalo makanan sedap,service dia pon ok..mmg kita akan dtg selalu..

IntaNBerliaN berkata...

bkn main seronok syawal yer.. cam alisha gak, minat upin ipin...

Myra Jay berkata...

Sama la dengan Upin Ipin - Sama botak :)