Yang DiSaYAngi

Rabu, 16 Mei 2012

Kasih seorang BAPA


KASIH SEORANG BAPA...

mmmm...syawal ni mmg penakut sikit kalo dier tengah buat salah...aku laung jaa nama abah dier...terkicit-kicit la lari kat belakang aku..tak pon belakang kerusi...alahai..mmm...padahal abah dier nak buat muka marah camni...

mmm..mmg tak la...abah dier kuar je dari bilik sambil cekak pinggang..muka bengis sikit...bila aku pandang...abah dier tertengok aku jee...dier gelak2 n senyum....kakakkaka...pastu bising kat aku...

"awak ni..asal pandang saya...baru nak buat muka marah..."

aku dah bantai gelak sambil kata...
"lahhhaaaiiiii...muka marah konon..kakakkakakka"

terus syawal pon gelak2 jugak...

mmg abah syawal ni agak susah sikit nak marah syawal kalo syawal buat silap...kalo marah pon tak lama...pastu minta syawal pelok dier N cium dier...mmm,....

macam2 la anak beranak ni...lagi2 kalo berguling atas katil...elok aku kemas elok2..dorang guling2..last aku muka hijau..mula dua2 kuar dari bilik...dorang nak kemas mmg tak la...


p/s : tetibe rindu lak kat anak beranak ni...

8 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

hihiii... abah alisha kdg2 buat2 mrh alisha.. mulalah alisha tunduk muke.. hihi.. suka tgk alisha tunduk muka + mulut muncung.. kikikiii

Falsya berkata...

hehehe..sian syawal takut ngan ayah ye..mcm falsya mmg garang ngan anak2 buah..mak bapak suruh wat xnk wat, tp bile falsya jeling je terus berdesup wat bende yg mak bapak die suruh..baru jeling blum bukak mulut lagi..hahahahha..

Alycia berkata...

btul2.. slalu dgn ayah yg anak takutkan.. biarlah suara mak dia garang mcm singa... tp budak2 xkisah... tp bila ayahnya yg pegang rotan jer, dia dah takut dah..

aanie berkata...

eh, sama la....

mmg anak2 ni jenis takut ngn bapak dia je kot....mak dia ni dah bertukar hijo pun mana dia nak heran.....huhu....

Nana berkata...

bagus klw anak takut ngan bapa
biar dia takut ngan bapa kan
Sama mcm mia klw ngan kita dia xtkt sgt
klw amrul naik suara skit ha br tau takut

fieda berkata...

mmg elok kalau anak takut dgn ayah..biasa dgn mak dorang ni main2 jer..

eima berkata...

eindu kat kat apaknye ek..hehehehe

mimie.. berkata...

elok jgk klu takut dgn bapak nye...tapi jgn sampai takut sgt pulak sampai nk pandang pun takut..biar takut dan hormat lagi bagus.. ^_^