Yang DiSaYAngi

Jumaat, 18 Mei 2012

Lambat Bersiaran

Hari ini mmg aku sangat2 la lambat bersiaran...sebab kepala otak dok Pk macam2 nak tulis...tp tahap M tu mula meninggi...dengan kekangan kerja atas meja...banyak pulok kertas2 atas meja aku...kena buat gak keje ni...

kang ada yang kata aku tak buat keje..mmmm...tu yang payah tu...aku terlebey rajin buat keje...ayatnyer...
"alahai rajin sangat la pulak buat awal...sabar2 la..."

selengge...sengal...geram aku...tapi bila aku mula tembe2lembab macam kura2...
mula la ada yang bersuara....

"tak buat2 lagi....dah lama dah ok..."

bangang...lambat pon salah...awal pon salah...selengge...adoi....
so arini aku juz BW kat korang ja...mmg tu rutin aku bila On PC aku...buka page blog dolu...BW dolu...pastu baru aku dok sebok nak PK entry ape yang kongsi kat sini...

tapi arini macam sengal...so petang2 nanti baru up lagi entry baru K selain ni...


p/s : mood macam nak G shopping ngan en asbeen lagi la hujung minggu ni

5 ulasan:

eB berkata...

slm, dh emelkan... header tuh saiz 1K yer... :)

Falsya berkata...

biasalah tuh sue..kalau lmbt complain2 nak cepat..ssh kan..

eima berkata...

tulis tukar la cek ..pinor mata nk baca .....

IntaNBerliaN berkata...

biasalah tu.. mulut org..

p/s : header cantik :-) tpkan, kalu sue besarkan sikit header tu lg ok kot.. sbb saiz blog sue ni dah besar.. :-)

mimie.. berkata...

hmm biaselah tu..xpyh nk heran sgt dengan manusia yg mcmtu sue..wat donooo jekk..