Yang DiSaYAngi

Rabu, 16 Mei 2012

Misi Mencari Taska untuk ADIK SYAWAL


sekarang sudah masuk 20 minggu...so misi untuk mencari taska untuk yang akan datang ni...
mungkin org kata awal lagi kot...tapi tak leh la nak lengah2 lagi kot..kena la dari sekarang sebok mencari...nnt dah beso peyot ni kang...tahap M makin tinggi pulok la nanti
mmg mengeluh jua aku mencari kan...

(sama macam kes syawal dolu..)

nak je aku anta kat taska syawal...aku tgk cikgu2 dier jaga syawal pon ok kan...senang boleh anta sekali...1 hala....tp tu la susah tu...semalam konon nak berburak ngan penyelia yang jaga taska syawal tu...

1st aku jumpe dier dolu..mmg sangat ramah...aku jadi macam sangat2 la suke ngan dier..bestnyer dier ni...
tapi semalam...semacam jaa...

aku jumpe semalam tanya ada kosong atau tak...jawab pon acuk tak acuk...
aku egat nak booking kan...sebab aku bersalin pon ujung bulan 9..aku masuk balik bulan 12...malas nak lama2 dok umah...beku otak aku dok lama2 ni...

so konon nak masuk bulan 12 la...tak dpaat pon at least awai bulan 1/2013...
tapi jawapnnyer tetap sama...tak da ..penuh...takda kosong...at least kasi la nama aku Que dolu kan..mmm...terus aku down je ngan dier..macam dingin jaa ngan aku..mmm..tak paham aku...

sabo kan je la...
so pagi tanpa break1st dolu...letak je bag..aku G taska kat blok opis aku N taska depan blok opis aku...alhamdulillah...dorang pon kata penuh..tp pasai ape aku cakap alhamdulillah tu sebab aku suke...kiter cakap elok2...di balas pon jawapan yang elok...aku boleh la terima walaupun masih dalam que atau awangan2 lagi kan...sejuk la sikit hati aku..tak la kiciwa sangat...

macam2....

misi mencari TASKA bermula sekarang....anak ibu dalam peyot ni kena kuat ikut ibu G cari taska tau...


4 ulasan:

Anum berkata...

all the best sis

IntaNBerliaN berkata...

kalu sy pun, tawar ati nk g anto ank dlm perut tu kat dia... xsyoklah jwb gitu..

ooo sue pun bunting plamin ek.. samalah kite..hihii

mak sue pun g live apa kata wanita ek.. wah.. mesti sue, xberganjak dr dpn tibi sbb nk intai muke mak sue kt tibi..hihi

Nigina berkata...

yele ko punya tanya awal awal sangat... aku pun dia jawab acuh tak acuh.. agaknya dia bosan selalu sgt tanya persoalan tu kat dia...

ko kena tanya lepas bersalin.. dua bulan sebelum ko nak hantar... kalau tak of coz aku dah booking awal..ko pun sama tak menyabar nak tanya...dia ckp dia boleh ambil 10 budak kecik jer.. masa tu ko tunggulah.. kalau tak kita hantarlah kat umah orang .. apalah ko nie

aanie berkata...

kalau hantar tmpt yg sama, blh la syawal tgk2 kan adik dia.....hehe...