Yang DiSaYAngi

Khamis, 10 Mei 2012

Muka Tanpa Secalit DOSA

Hari ini tak tau nak update ape...kijo pon banyak je...tapi seb baik la tak da dateline kan..kalo tak masak aku ni....juz nak sharing jaaa.....

benda ni....

 time ni aku dok layan TIMMY TIME..(kartoon biri2 yang selengge tu) ngan dier...sekali...apehal la pulok diam semacam jaa.,...(sambil tangan dier sebok dok pelok lengan aku + gentel siku)

rupenyer udah lena..mmmmm...

suke tengok muka dier....

muka tanpa secalit dosa...mmg pada aku, aku nampak mmg tak da dosa...lena jeee...

cer kalo aku yang tido....
hamik ko.....
penuh dosa tu..kakkakak...mmmmm...ni kes tido 2009 punyer gambo ni...kawan aku mendajalkan aku...adohai...

mesti korang terPK kan...tak malukah aku tepek gambo ni..?????????

pada aku..ok jaa...sebab dah aku pon mmg jenis tak tau malu..kkakakak...
tak do la..juz share jee...kikikiki...


tapi mmg aku suke tengok muka syawal tido..N ni pulok habit aku bila syawal tido..aku akan cium ubun2 dier sampai bisik kat telinga dier...
"syawal jadi budak baik, dengar cakap ibu N abah, sayang ibu N abah N adik tau...ibu tau sayang kan kami semua tau...jangan jadi macam ibu tau.."

mesti korang pelik asal tak mo jadi macam aku...??????

sebab aku kenai diri aku..takat mana kebaikan N keburukkan aku....aku udah semestinyer nak yang elok untuk anak aku...

p/s : amiiinnn...moga di makbulkan...

3 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

MMG MUKA ANK2 KALU TIDO NMPK SUNGGUH SUCI kan.. ni pun alisha tgh tido sblh sy..hihii

Falsya berkata...

suci je bdk2 even tido kan..watpe nak malu kan sue..be urself..mau tgk muke falsya pulak tido x?..mmg nmpk penuh dosa segala..hahaha..

amin amin amin..harap2 syawal akan jd ape yg ibu harapkan..;D

IntaNBerliaN berkata...

singgah kot2 ada entry br..hihii