Yang DiSaYAngi

Isnin, 21 Mei 2012

Patah Kaki la Ibu Syawal


Patah kaki la aku 3 hari ni...mmmm....
sadis...sadis bukan ape pon...

EN ASBEEN OUTSTATION jaaa pon...(kursus jaa kot..)

orang pertama kali nak jejak kakai ke PANGKOR....gitu la gayanyer excited..sampai tak hengat aku..mmm...
semangat gitu dier kuarkan baju dari lemari dier..pastu campak kat aku...pastu dengan muka senang hati dier berkata...

"sayang...saya nak G kursus esok..baju tak kemas lagi...tolong..."

muka nak manja abis...selengge je aku tengok..nak tengok mentor 6 pon tak senang...
aku dengan selengge jugak la buat ape yang di suruh...walaupun asik la dok ngadu ngan syawal...

"syawal malam ni pas ibu buat susu...syawal tido ngan abah tau...abah tidokan...esok abah anta syawal G school tau...sebab 3 hari ni abah tak da,...abah G kursus..."

syawal dengan muka selengge jugak la cakap jerman kat aku..mmmm...

sebenarnyer tak kisah sangat pon en asbeen tu kursus...yalo...aku dah kursus luarkan sebelom ni...dah cukup kursus aku sebelom bersalin ni.....sekarang turn dier pulok nak cukupkan kursus...mmmm...

tapi macam ralat sikit...bukan ape...selama ni kalo dier kursus luar...at least umah tu tak sunyi...ada jugak maktok syawal kat umah...at least jugak..tau la ada org lain selain aku N syawal...tapi kali ni dua2 tarak kat umah...hari ini jugak la mak tok syawal balik langkawi jaga tok aku kat sana sebab mak lang N pak lang aku nak G umrah...

so mmg sunyi la 3hari ni umah aku..alamatnyer...tepat jam 10PM mulai malam ni...aku N syawal akan tutup lampu N tido...mmm....selalu bukan main lagi kami bertiga tido lewat..mmmm...

sebab tau abah dier mmg jenis tido lewat baca komik sampai tengah malam...

mulai petang ni sehingga la petang rabu ni...aku akan menumpangkan diri aku N syawal pegi N balik keje N school dengan akak aku...ADAMNIGINA
amik ko...seb baik la...ada akak kat sisi..sonang cito...mmmm....

so pesanan buat en asbeen A.K.A abah syawal...

"G sana elok2...jangan nak pepandai mau mancing...balik sini...kang saya yang pancing awak...egat...bini N anak awak kat sini....jangan lupa bawak balik ole2...abah tarak...ibu malas masak...alamat beli nasi bungkus kat bawah umah makan ngan syawal...abah balik hari rabu, baru ibu rajin ok..kakakkakakak...N yang paling penting jangan nak excited sangat kat sana...mentang2 baru 1st time G....ibu kat sini jeles jaa...tak G...sebab dah lama tak G...(baru 3 tahun je kot..kakkakak)N ingat gak kejutkan ibu N syawal pukul 6.30AM setiap pagi sebab bini kamu ni sejak preggy ni pemalas tak hengat nak bangun..kakkak...kang terlajak...hamikkk ko..yang paling penting..IBU n SYAWAL kat sini sentiasa la sayang N egat kat kamu abah...jangan tak ingat kami kat sini...balik sini...kami belasah abah nnt..."

MISS U MUCH2 ABAH..

p/s : gayo macam abahnyer nak G lamo...nan ado....kakkakakkakka

14 ulasan:

eima berkata...

kemain tu .. hehehe

jg tok kat langkawi ?? kg kat mana ??? ko asal keturunan langkawi ke ??

Anum berkata...

hehehe bestnya
wow header baru

Nana berkata...

wah dah luas blog ni ehhehe
xpe...
berjauhan sekali sekala rindu nnt

syawalsimpsons berkata...

Eima : kemain kan...ngado jaa...kakkakak...

syawalsimpsons berkata...

nana : tu la...luas ja....beso sikit bijik mata ni memandang...

sesekali kan...tu la...kang kalo selaooo jumpe jaa busan...

syawalsimpsons berkata...

anum : best kan..mak jemah pon excited jaaa

aanie berkata...

banyak pesanan tu...kekeke....kalau aanie, x sempat pesan, dah bercucuran air mata nih...adoi..

semoga syawal ok je abah dia xde kt umah....

header tu sape buat? cun jaa....

syawalsimpsons berkata...

header tu sue la wat...kakkaka...haaakkkktuuuiiittt...yela sangat..Eb buat...kikikiki...

tu la doa2 syawal baik la sepanjang akob tarak ni...

Falsya berkata...

kesian mak jemah kene tinggal..amboi siap ade pesanan haaaa..hehe..

IntaNBerliaN berkata...

berdua je la sue nampaknya yer... take care :-)

LYAfrina berkata...

hehe..suspen betor..ingatkan sue patah kaki betul2.. aduyaiiiiii...

sama la dgn lya..kalo fain xde..mmg patah kaki. dh mmg bgantung pd dia ..huk2...

fieda berkata...

sian dia..rindu rinduan la..

fieda berkata...

sue..insyaallah...somi sue ingat kalau bagi hint sikit2...somi kak fieda pun bkn nya ingat bile bagi hint sikit2 baru la ingat..huhu..biasalah lelaki...

mimie.. berkata...

amboii....tu pesanan kee arahan tu?hahaha

ingatkan betul2 lah patah kaki nye tadi..hihi