Yang DiSaYAngi

Khamis, 3 Mei 2012

sI adik mula bergerak bila si abang bersuara



Syawal dari aku pregnant dalam 2, 3 minggu mmg aku dah ajar sayang akan adik dier dalam peyot ni...

tapi sejak dua menjak ni...si adik ni mula dah memulakan XTVT dier dalam peyot tu bergerak-gerak bagai...kena pulak si abang ni dah mula suke sangat cium peyot ibu dier ni...pastu gelak2...

N yang bestnyer pulok...2, 3 hari ni, syawal suke pulok cium peyot aku siap buat bunyi2 lagi..pastu gelak bagai sampai kuar air mata..ape yang lawak ngan bunyi dier buat pon aku tak paham...mmmm....
sampaikan adik dier pon gerak2 pulok..suke agaknyer abang dier gelak2 kat depan dier kot..kakakkak...aku pon mula2 mmg gelak la...

tapi udah 2, 3X buat macam tu, tarak la aku boleh terima kan....nak tekan2 peyot aku lak...pastu gaya syawal  ni...kalo nak menium tak mo cium gitu jee..nak kena selak2 bagai..nampak peyot ibu dier cumilll nak membesar ni baru la dier nak cium..sayang siap lama2 patu bunyi gini la...
"mmmmmmmmuuuuuuuahhhhhhhhhhhhh"

bukan main panjang...mmmmm....tapi kalo dier sebok main aku paksa cium..ala kadar je la...cium..terus larik..kakakakka...

nikmatnyer la anugerah yang ALLAH berikan ni...



p/s : sedang ibu kamu menaip ni...syawal adik kamu sedang buat XTVT kat dalam peyot ni...alahai...geli la pulok....

7 ulasan:

Cute Mum berkata...

hehe.. comelnya syawal..
dania takleh orang sebab adik.. mesti die ingat adik dalam perut mummy... kadang2 segan bila orang cakap adik mana? cepat2 die nak selak baju uyun.. huhu..

Anum berkata...

comelnya si syawal nie

Falsya berkata...

sweet sgt syawal wat mcm tuh kat perut ibu..mesti adik kat dlm tuh geng ngan syawal nnt..;D

eima berkata...

comey .. hopefully dpt jd abg cam fahim ok la... tak de nk buli adek tp sayang adek die kan ...

pas ni klu jumpa ko ngan syawal kan ..aku nk tanya mana adek ... cium adek skit ....dpt tgk perut ko kan .... hahahahhah

ezyra daniel berkata...

alaaa.....sweet nye syawal..hehe mesti dia syggg sgt2 kat adx dia kan..
hehe jelez laa...zyra teringin nak de bby jugak...tp zyra muda ag lahh ahaks :D

IntaNBerliaN berkata...

ololooo sweet sungguh syawal nih... alisha tak wat pun camtu lg.. yela, perut sy pun kecik yg amat... macam tak mengandung walaupun dh 3 bln setengah tp duk leper je..hahhahah

nak explain kat alisha pun, takut alisha x paham.. yela, perut cam tak peknen.. so, camne plak ibu dia leh cakap ada adik dia dlm peyot..hihii

mekchu berkata...

dah rasa baby gerak2 ehh.. tak sabar la pulak..

part dia gelak buat kelakar tu mcm boleh terbayang sbb sama perangainya mcm mi-cah.. hahahahaha..