Yang DiSaYAngi

Isnin, 14 Mei 2012

SYAWAL IPIN bukan UPIN IPIN

satu kejadian pada petang sabtu lepas jam 6:30PTG...
satu kejadian sedey telah berlaku pada syawal..sedey tau...aku yang sedey..sebab aku tak suke...tak suke..tak suke...

aper yang aku tak suke....
ni la dier....

la dier...en asbeen G sodok rambut syawal..sedey la aku ni..mmmm...aku mmg tak suke ngan BOTAK2 ni..walaupun org kata BOTAK tu seksi..pada aku...aku tak mo...takmo..takmo..mmmm...
nampak syawal pon protes sebenarnyer tu..mmm...tu protes sebab nak tgk upin ipin...si apak dier sebok tarik dier nak sodok rambut dier...

si syawal ni jenis rambut yang nipis..tapi panjang kat tepi telinga N belakang...so agak merimaskan dier....
so en asbeen kata..mau nipiskan sikit guna mesin...sebab sebelom ni ok jaa buat guna mesin..tetibe..syawal tak reti ddk diam...kepala tu sebok nak tengok upin ipin..amik ko...
tersodok lebey...mmmm...marah aku..pukul2 en asbeen...si en asbeen dah gelak2 ...nak wat camno..terpaksa la sodok abis sampai gonjeng gini...


maaf la ye gambo kabur sebab pergerakan mereka yang tak reti duduk diam...mmm....
ni la hasilnyer...
lepas settle tu aku kemas bilik..sapu rambut syawal tu..sedey je tengok rambut tu...sangat2 la sedey...aku tak leh nak usik2 rambut syawal lagi...syawal ni agak susah sikit nak tumbuh rambut...tu yang nipis memanjang..mmm....

malam tu G alamanda...

terserempak ngan org lalu lalang kat situ...tengok syawal kata....
"eiiii....IPIN la"...syawal muka malu2..alahai anakku...

itu takpe lagi...aku nak tuwun esoknyer G beli barang...syawal pakai baju hijau..ada budak dalam lif ngan kawan dier..dier bisik2 ngan kawan dier...dier egat aku tak dengar kot...
"Psss....budak tu macam hantu pendek la.."
mentang2 la syawal pakai baju hijau

siut punyer budak....en asbeen gelak jaa....
rindu la ngan rambut syawal...

sama kaa ngan ipin..??????



5 ulasan:

LYAfrina berkata...

hehe.. ok je syawal rmbut botak pon..still machooo pe sue.. nnti tumbuhla tu rambutnyer...

a ah la... mcm upin la ...comel ;-)

sue.. kalo nk lipstik tu..lya blh tlg belikan.. harganya rm23... blh email lya_afrina@yahoo.com

atau add FB LYA ALYANI

eima berkata...

hahaha sian syawal .. tp comey je kan ...

mmg cam ipin ..kekeke

klua ku tampar muka budak kate ke anak aku hantu pendekl tu ...siot

aanie berkata...

alolo...dah botak dah syawal ni....:)

kurang asam je budak tu cakap syawal camtu....

Falsya berkata...

kesiannye syawal..xpe2,botak pun still hensem gak pe..

jahat betul bdk2 dlm lif tuh..

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii siannya syawal.. smpai mcm tu sekali nangis..