Yang DiSaYAngi

Selasa, 15 Mei 2012

Ucapan Tahniah buat My Sister K ...

Ucapan tahniah buat akak aku....pregnant untuk kali keempat...
ni akak aku yang duduk kat penang...

aku ada citer ngan korang PASAI AKAK AKU..KEMBAR SI ADAMNIGINA

dier la pregnant....kalo ADAMNIGINA korang pon tau...dier pon dah 7 bulan...
bulan 7 ni bersalin....2 minggu B4 posa...mmmm....

tapi yang aku nak citer ni....kembar dier....si kakak...excited je semalam dier call semalam konon nak cakap ngan mak aku...bukan dier tak tau mak aku mana ad malam2...G masjid kot..kikikikiki....
excited terlebey sampai dok tanya ngan aku apa yang aku makan nak dapat anak laki...

aku cakap..tak tau..macam2 makan...N  dier kata kengkawan dier kata kalo nak anak laki banyakkan makan daging...aku pon tak tau...
yela....akak aku ni kan anak dier yang sebelom ni kan 3 pompuan...tu yang dier teringin nak anak laki tu...nak merasa jaga anak laki pulok...mmmm....

ni la anak2 dier..muka semua sepesen jaaa....

haaaa...ni la kembar SI ADAMNIGINA

excited jee dier.....

KAKAK N ADIK
anak2 pompuan rubiah tahun ni semua pregnant jaaa....
di mulai dengan 

ADAMNIGINA =  due awal bulan 7/2012
aku = due 30.09.2012
akak aku kembar ADAMNIGINA = due 13.01.2012

mak aku macam biasa aku citer muka tak excited langsung./....kakakak...
pastu dah lama sebok bertanya itu ini..kakkakak...alahai itu mak...

untung la kamu puan rubiah tahun ni 2 cucu...
tahun depan sorang lagi cuc bertambah...

jadinyer keseluruhan cucu2 kamu 9 orang...kakakkak....
tak sangka...banyak jaaa

5 ulasan:

Anum berkata...

tahniah
syok la dpt 2 sekali cucu

Falsya berkata...

wah bestnyeeee...kakak adik pregnant..nnt leh laga2 pewut..hehe..

fieda berkata...

mcm berpakat plk ye..

IntaNBerliaN berkata...

wah.. makin riuhlah dgn suara baby2 pasni... pakat2 lawan perut lah pasn..hihii

LYAfrina berkata...

wah meriah,,,,sekali dpt 3 org cucu...

murah rezeki ;-)

sue..kalo sue btl2 bminat nk lipstik tu..lya leh tlg belikan.,.. sue email lya yer lya_afrina@yahoo.com