Yang DiSaYAngi

Jumaat, 11 Mei 2012

Weekend Masa Berjimba

Aku egat weekend ni nak ajak en asbeen G jenjalan kan..
selepas en asbeen N si syawal baik dari CAMPAK...terasa macam lama pulok aku tak kuar umah berjalan2 gitu...kikikiki...kalo ada pon dekat2 je pon..mmmm....

mana tau sesambil kan boleh la kot2....

WINDOW2 SHOPPING gitu....
window je kot...cuci mata yang dah berkarat ni....
tapi mana tau ada rezeki...rembat 1, 2 item....
OK jugakkan...mana la tau kan.....
terasa lama benor tak berjalan-jalan gitu..mmmmm....

tapi tak tau la ok ke tak ...sebab En asbeen ada org tempah pulok nak drill umha...macam tak leh drill sendiri jaa...mmmmmm... (sore2 jeles tu...)

yalo...nak gak spend time ngan family kan...bertiga tanpa gangguan...seronok2 gitu...nak gak tgk syawal senyum2 gumbira....

p/s : minta2 la jadi la nak berjimba ni...

3 ulasan:

eima berkata...

terapi diri ek....

eB ezrin berkata...

jln jgn x jln... hepi moment tuh :)
ps: u blom bagi gambar lagi la dear. :)

IntaNBerliaN berkata...

sue, so, g berjimba ke mana weekend br ni?.. ada rembat apa2 ke?..hihi