Yang DiSaYAngi

Jumaat, 22 Jun 2012

Ada ka kata aku macam UPIN IPIN..sengal


selengge punyer boss...

mentang2 dier cun melecun arini...ada dinner konsulat korea...gitu2 la...
kononnyer dier bawak kamera canggih manggih..yang penting bukanla yang gabak macam biasa tu kan...
ni konon dier je yang pakai kat malaysia ni..kkakakakakka...sengal punyer boss...dier konon2 tunjuk kat anak buah dier ni..amik la gambo sensorang...tibe sampai aku...amik gambo....dier gelakkan aku...aku cakap kat dier...

"SELENGGE CIK HAZ"

dier gelakkan aku...pastu dier tunjuk kat aku N kawan aku...

"muka sue macam muka upin ipin dah...kakakakk"
selengge punyer bos..pastu bising kat aku...
"tu la asik lagi tgk upin ipin ngan anak ko..."

aku balas la...
"adoi cik haz kena ingat syawal tu tak suke tgk sorang2 dowhhh, sebok je tarik aku sekali tau tengok ngan dier...apo lagi..terjebak la...kakkakakka:

tapi mmg syawal sangat la addited ngan upin ipin ni sekarang...mmg banyak scene dier dah hafai wooo...
belom upin ipin N kawan2 buat...dier dah buat dolu...semua yang dier buat tu betoi pulok tu...kakkakak....mmg bantai gelak la aku N en asbeen...

bila part k.ros pegang N usap kepala upin ipin...dier mesti datang kat aku atau en asbeen N usap kepala kami...kakakkak....

bila part ipin makan ayam berbunyi, dier pon berbunyi.."yumm"
kakkakaka....

syawal dah mula paham N meniru gayo macam  ni..adoi...

p/s : Bila dier dah pandai gitu...mmg aku N en asbeen kena la pantau setiap gerak geri dier /...bebudak kan mula nak meniru ni...yang kena pantau lebey ni...

9 ulasan:

Falsya berkata...

mmg sengal la bos sue..wakakakaka..selamba je ckp upin ipin..kahkahkah..

Nad @ MamaZN berkata...

kesian kt anak
takkan nak kasik die tgk sengsorang, kan?
join la 2 kaki, hehehe
mmg kene pantau..takut ada yg tak patut diikut tapi syawal dpt ikut plak kang

L berkata...

hehe.. L pun suka tgk upin ipin...

jom baca kejap..=D
http://lolz-l.blogspot.com/2012/06/still-jahat-walaupun-dah-solat.html

eima berkata...

tu la budak2 ... jgn die tiru aksi ko laki bini sudah

fieda berkata...

hihi...

fieda berkata...

hihi...

Papa Mifz berkata...

mmg byk budak suka kan upin dan ipin nih...Mifz pun dah terjebak...hehe

nn lylyn berkata...

pengaruh kanak2 ni hehehe =)

IntaNBerliaN berkata...

hihii..

haa tu la... budak2 skrg mmg cpt balajo.. mmg nk kne pantau.. cpt terikut....