Yang DiSaYAngi

Khamis, 14 Jun 2012

Akhirnyer ku pergi jua

Arini aku ada appoiment scan 3D 4D malam ni...siap appoiment ko..kkakak...

sebelom ni aku ada baca kat blog UYUN a.k.a CUTE MUM pasai dier nak G scan 3D 4D
sebelom ni...aku juz baca je...tergerak jugak dalam hati nak scan...tp aku N en asbeen dan decide nak G scan ujung bulan 6 ni...tapi lepas aku bukak laman web http://bayi-ibu.com/ ni....

comey kan bebudak ni...geram je mak jemah tengok tau..kikikiki....masih lagi dalam delima nak G ke tak...sebab hati ni rasa macam awal la pulok..time syawal dolu 7 bulan aku G tengok...tu pon kat 
kelana jaya...Vision Collage.. petang tu aku on FB aku nampak UYUN a.k.a CUTE MUM ada online jugak...so aku tanya la dengan dier...lepas dah berburak bagai...aku kasitau sama en asbeen...dier pon kata ok la...

kena pulok aku berburak beso ngan akak aku..ADAMNIGINA... akak aku sebelom dah G dah..tu yang dier tau jantina anaknyer...tu yang semanagt berpink-pink bagai akak aku tu...tak pandang dah biru, hijau bagai..kakkaka...tapi akak aku G sebelom ni kat Ampang....dier pon kata elok sangat kalo aku G time ni sebab aku pon dah 24minggu...seminggu lewat dari UYUN a.k.a CUTE MUM sebabnyer ini la...

akak aku kata dier pon lewat sikit G time tu...dier G 28 minggu...
dier kata cantik G time2 ni..air ketuban tak banyak lagi N boleh nampak jelas muka anak tu...

mmg time syawal tu agak kabur sikit..tp still nampak lagi la...
N akak aku pon kata kalo nak compare tempat sebelom ni kat Vision Collage, KJ, dier suke kat tempat baru ni lagi....sebab org yang layan dier tu mmg terbaik...aku egat nama org tu jezlyn...haa gini la eja gamaknyer..
mmg terbaik akak aku kata...jezlyn tu pon soft spoken, baik, senyum je...kalo tak nampak anak tu dier suruh akak aku jalan2 dolu, pastu jumpe balik, scan balik , baru nampak..mmg akak aku puas hati la...

so aku pon dah decide nak G...siap buat appoiment...pastu tak sangak jaa dapat email balas jaa...
alhamdulillah...so malam ni aku bergabung la sama UYUN a.k.a CUTE MUM G scan yee...kikikiki....


p/s : mood neves jeee

9 ulasan:

Anum berkata...

harap2 semuanya berjalan lancar
jgn neves ek sis

IntaNBerliaN berkata...

sue........ seriuslah.. gambo baby dgn rmbut pepel tu buat sy pun rasa teruja... hihii

tp sy dah sah2 lah xdpt g scan 3d 4d ni.. mesti hubby xbg.. yela, mahai.. nanti byk pulak alasan dia... hahahha

padahal saya gtau hubby pun blm... pandai2 buat andaian sendiri.. kikikii

P/s : somnething??.. apakah itu?... hihii

Cute Mum berkata...

hehe.. ok .. mlm nie kita jumpa eh...
excited nie.. :)

geez berkata...

Camne 3D 4D scan tu...? Nnt post pic ye.....^_^

♥cikmOt♥ berkata...

jeng jeng jeng....

nn lylyn berkata...

hmm bru nak kawen...tahun depan insyaallah kot baru nak tgk2 bab kehamilan ni =)takut la rasenye

aanie berkata...

mahal x sue?

fieda berkata...

la ni mcm2 ada kan...bakpe la baby2 tu comey lote..

ShimaSalleh berkata...

kiut je gambar baby tu.. pepel lagi..
Klu scan memahal pastikan doc tgok jantina betul2 hihihi...
Tp kuasa Allah mengatasi segalanya la kan.. Ada member, tiap kali scan boy.. scan sampai last2 week.. Tiba masa yg keluar girl hihihi Hebat tak DIA :))