Yang DiSaYAngi

Khamis, 14 Jun 2012

Berapa Harga Scan 3D ?????

Tadi aku ada citer pasai SCAN 3D 4D

mak jemah lupa pulok nak kasi tau harganyer....
pada aku ok la...kalo sekali dalam pregnant nak tengok kan...
harganyer RM100 ....pada aku ok la...kalo standard pon mahai gak..kat 200 ke 300 gak.

tapi sekarang ni banyak dah tempat2 untuk SCAN 3D 4D ni yang orang kata mampu milik la...kikiki...
en asbeen pon kata ok...sebelom ni time syawal..RM90 kat kelana jaya...kire kalo nak ikutkan ngan minyak lagi N tol lagi...

kire ok la kat sini...dekat jugakkan....seri kembangan


p/s : mood neves + excited jaa...

9 ulasan:

Anum berkata...

mahal gak ek

eB berkata...

kami dolo wat kat spital. alhamdulillah free... 100 tuh rsnyer ok gaks kot :)

fieda berkata...

mahai ye..

aanie berkata...

100 ok kot...sb scan biasa pun mahal gak (kalo spital swasta).....

Papa Mifz berkata...

hmm...tak pasti lak dulu scan mifz 3d ke 4d..huhu

♥cikmOt♥ berkata...

murah dah tu rm100...mana nak dapat...

dapat cd sekali dak...saspen jek...

ummiarissa berkata...

tak pernah pun buat 3D/4D..dah tak berpeluang lagi agaknya..seronok tengok gambar dalam 3D/4D tu ye..mahal rasanya..

MamaEma berkata...

murah dah RM 100

mama tisya berkata...

tk silap ada tmpt kt kelana jaya rm 50..akak dlu free cz company cover

H12-Media Ads

jGn x KLiK yE..sAYA pUn kLiK aWAk gAK