Yang DiSaYAngi

Khamis, 14 Jun 2012

PANAS hati di tengahari yang memang PANAS

Macam2 kan berlaku hari ini


ni datang pulok masalah baru pulok....alahai...

Elok je aku dok buat keje aku...tetibe Hamba Allah (kawan aku) ni melaung panggil nama aku...
"maaf la kawan...waa kalo buat keje kena dengar muzik...baru waa rasa lancar je keje yang waa buat..tapi sore lu buat waa rasa tak tenang je dowhh...alamak...."

kawan aku : oit suraya...ko anta sampul kecil kat bilik cik fiza (boss besaq aku) erk ????
(korang paham ke sampul kecil tu ape????sampul kecil tu umpama fail la...tp dier nipis N kecik jee)

aku : apo tak dongar...jap..jap...
kawan aku : aku tanya ko anta dokumen ko ni kat bilik cik fiza guna sampul kecil aku ka????
aku : entah sampul kecil sapa...yang saya tau cik haz(boss kecik aku) suruh saya anta dokumen tu guna sampul kecil..saya nak amik yang lain...dier kasi yang ni..mana saya tau...ko kak gayo macam nak mengamok jaa...pehal ko ni...
kawan aku : yela...ni kan sampul kecil aku...ko amik pehal...
aku : alahai...mana la aku tau ko punyer kak...dah cik haz kasi..aku amik la...dier kata ni ada sampul kecil..aku nak kata pe..amik la...ko nape..adoiiii...

terus jee jemah tu menjeling kat aku N minta kawan aku yang lain passing kat aku dokumen yang boss besar aku dah sign....

alamak benda ni pon jadi isu sudah..kecik je kot...yang ko nak bising2 pe hal...
tetibe dalam berbalah..ado pulok..hamba Allah yang lain...batu api meraka pulok....

"haa..haa.haaa....odiex mengamok"

alamak...lu bikin panas kot...benda dah abis..dah arrr...mau panjang2 nape..kalo betoi ko punyer..amik je la...tak heran la aku ngan sampul kecil tu..aku boleh buat yang lain la...tu pon nak menengking2...aku mmg tak suke ngan org yang menengking aku ni...aku tak buat kat org kan...jgn org buat kat aku...bagai..alamak..ni mula waa hangat hati ni...

dalam hati nak mencarut je bagai...adoi....aku ni jarang nak marah2 kat org tau...adoi...tapi aku dok PK anak aku je...sabar je la..mmm...kawan aku sebelah ni pandang aku N cakap...
"waa scan lu dowhh"

aku cakap kat dier "tau x pe...tu pon isu..alamak.."


elok pulok , seb baik la en asbeen call ajak makan...aku terus kuar...minta en asbeen tutup tingkap..aku bukak aircond kuat2...haammmikkkkk ko...dah tu seb baik en asbeen memahami...duduk la kami kat luar bila tibe kat tempat makan..tak la panas sangat..dengan angin sepoi2 datang terjah nak sejuk kan aku...

aku pe lagi...kepochi la ngan en asbeen...aku tanya dier..hangat hati tak kalo dier kat tempat aku??????
dier kata " kalo saya..saya dah tanya ko nape, cara nak gado jee"


p/s : mood nk lelapkan mata...hope hati ini kembali sedia kala....

7 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

fuhh....sabar sue...jom slurp...lalala...

IntaNBerliaN berkata...

lorrr itu je ke kes nya.. xkan kedekut sampul kot.. hihii

ShimaSalleh berkata...

Fuhhh Fuhh sabo sabo.. bwk beby tuh.. hihi Apa2 makang dolo

MamaEma berkata...

sampul kecil kaler kuning..org keje gomen tahu..hehehehe

fieda berkata...

angry bird dah marah tu..

MrS. F!zA berkata...

ai pon tksuka org dtg tetiba nk ngamuk ja..hewhewhew..

Nad @ MamaZN berkata...

takleh tnye leklok ke hamba Allah tu?
kot iye pun panas hati, sopan santun sket..dah tua bangka kout, bukan zaman2 skolah endah nak pekik sepelaung! =p
oOooo, mungkin sdg PMS kot..
baru pasal sampul kecik, kalu wang ringgit apo plak nak dikato nye? huhu!