Yang DiSaYAngi

Isnin, 25 Jun 2012

Review - Mael Lambong

Semalam aku N en asbeen sama syawal mau tgk mael lambong...sja aje...patutnyer nak tengok 
abraham lincoln vimpare hunter...tapi di sebabkan 18++ kan boleh tengok...mmg tak leh la bawak masuk syawal ni....mmmm....last2 decide beli tiket mael lambong jaa...

pada aku mael lambong ni boleh tahan best....kire boleh buat org gelak 1 panggung la...tak de la org tak gelak langsung kan..mmg kelakar pon..dengan lawak zizan yang mmg sedia org tau dier mmg lawak kan...banyak pelakon2 dier amik dari citer hantu bonceng jaa...tp best la..yang paling buat org gelak beso dalam wayang tu bila scene zizan lawan sama juliana evans...masa juliana evans nak buktikan dier mmg perisik...


mmg kelakar la part ni..adoi...dengan muka zizan yang selengge tu..mmg time ni aku bantai gelak beso..kakkaka...

so far pada aku ok la...

korang mana yang tak tengok lagi..G la tengok...aku N en asbeen bantai gelak beso N org kiri kanan gelak beso..., syawal buat taik mata kat dalam wayang..atasa adik dier..alahai...seb baik adik dier pon baik jee...

p/s : ada jugak part sedey dlm citer ni..tetibe buat aku bergenang...

8 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

aler, nanti tolong jaga anak anak ana k, mak nak nengok gak...hehehe

Anum berkata...

best gak nie
boleh la layan

Falsya berkata...

harus tgk nie..huahuahua..

IntaNBerliaN berkata...

rs macam nak tgk jugak je.. tp tu la, susah sikit nak msk panggung ni..

aanie berkata...

best eh?
member cakap x best....

eB berkata...

x pernah bwk anak2 msk paggung lg. x brani ;p

fieda berkata...

ermm..tggu kuor kat you tube jer la..

Nad @ MamaZN berkata...

suka zizan ni..
lawak die mmg best
selenga =p