Yang DiSaYAngi

Isnin, 18 Jun 2012

Sessi berjimba di malam hari sambil shopink barang yang di cari

Sabtu tu aku N en asbeen decide malam ni tak mo makan nasi..nak makan sup2 N mee...so kami pon gerak la G laman perdana dekat ngan masjid putra tu nak mencekik punyer pasai....sampai je aku bersuara...

aku : abang G la beli dolu....syawal abang nak kasi makan pe....????????
en asbeen : kasi makan nasi ayam la...
aku : tapi abang kan nak makan mee sup...nnt tak abis nasi ayam tu rugi je....
en asbeen : tak pe la saya abiskan....
aku : mmmm...ok la.....

sebelom nasi ayam sampai...aku kasi syawal tengok upin ipin...biasa la dier ok..sekali sampai je nasi ayam depan mata....dah kelam kabut syawal....elok je en asbeen G balik beli air....
aku tgk syawal makan nasi sambil tgk upin ipin....

sesampai je en asbeen aku cakap yang syawal sudah berjaya abiskan 1 pinggan nasi ayam...muka en asbeen terkezuuttt gila....kakakkaka....

tak sangka gak kat area situ ada macam downtown gitu(ala2 pasar malam)
jual...baju N biasa2 je la...macam2...tapi bukan makanan la...
so berjalan la kami..tetibe en asbeen nampak buih belon..terus nak beli..nak kasi syawal main....korang tengok la..mengalahkan si anak...
korang tengok la....adoiiii.....
si anak tak yah kata la...mmg terkinja lebey kan...elok pulok belon depan mata....
kakakkakakakkak.....kelakar la aku tgk anak beranak ni....

sesambil anak beranak ni main2 kan...tadi aku ada cakap yang kat arra situ ada downtown...
aku ada la rembat 1 benda alah ni..mmg dah lama benor aku cari....agak payah jugak nak mencari...so bila dah dapat...tau la mana nak rembat pulok pasni....

LYA mak jemah pinjam gambo noooorrr....)

haaaa...ni la....aku kenai benda alah ni pon melalui LYA
dier mmg pengguna tegar lipstik ni...aku mmg dah lama cari lepas aku tau LYA guna...dier ada kata kalo nak dier boleh tolong belikan N pos kat aku..tapi aku ni tak mo la susahkan dier....dier pon tak sihat sangat....kesian pulok...aku tanya ngan en asbeen pon kata..tak mo susahkan LYA ....en asbeen suruh aku usaha cari sendiri...lipstik ni mmg elok la pakai untuk yang bermasalah kulit kering kat bibir tu kan...mmg aku ada masalah tu dah lama sangat...entah la...alergi kot..aku tak leh pakai lipstik baru...konpom merekah je bibir ni...mmmm...

tapi malam tu aku rembat 1...pastu aku try la malam tu jugak...sambil tgk anak beranak ni main belon...korang bayangkan lah dengan gelap + tak tengok cermin + main tonyoh tak hengat

sebabnyer lipstiknyer warna putih...kakkakak....
alih2 masuk kete belom perasan lagi..naik lif nak ke umah pon belom lagi...sekali dah masuk umah...en asbeen pandang aku semacam N bersuara...

en asbeen : sayang...awak tgk tak bibir awak ni????????
aku : tak..nape...sayang pakai lipstik tu td, ok tak....

ayat ni yang tak menahan tu...

en asbeen : mmg sy tau awak pakai...tapi kan asal bibir awak macam kena gigit ngan kerangga je saya tgk...akakakkakakak....beso semacam merah pulok tu.....
aku : selengge punyer laki...(sambil belasah dier+dier bantai gelak beso)

aku tgk kat cermin....mok kalah angelina jolie ni...kakakak...siap en asbeen suruh amik gambo...whats app kat member aku....kakkakka....

lepas kejadian tu...aku pakai sikit2 macam org kedekut ...kkakakkakak,...mmg kelakar....

p/s : selengge punyer laki



4 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

hhahahaha mcm kena ggit serangga kata akob..apa lah bukan nak puji mak jemah..hahha

fieda berkata...

hihihi...kelakar mak jemah ni tonyoh lipstik tak ingat...mentang2 la lipstik ni kaler putih ye..sekali...tu dia.....dia ikut darah kot..bagus jgk ye lipstik ni..

Nad @ MamaZN berkata...

ala, awat tak upload gmbo bibir tu?
ok pe cam angelina jolie..
heheheeh

IntaNBerliaN berkata...

hahahhahhahahha gelak beso sy baca entry ni... kelakor la hubby sue... n sue pun kelakor gak... ahhahhahah

*nak sambung gelak semula.. kikikiiii