Yang DiSaYAngi

Khamis, 21 Jun 2012

Si Lelaki haram memakai CINCIN...BENARKAH?????

sambungganyer,....



p/s : apa pendapat korang.....PA&MA edisi bulan 7/2012

5 ulasan:

Falsya berkata...

hurrrmmm..ntah la sue..mmg xleh pakai ker?..hurmmmmm***blurrrr**

♥cikmOt♥ berkata...

hurmm....hubby akak pakai cincin suasa je rasanya...

Anum berkata...

good sharing

ShimaSalleh berkata...

Hermmm suami shima pun mmg tak suka pki cincin. Masa kahwin pun xde tanda apa2 nk kasi kat dia. Inai pun dia tak pakai hihi.. Hr tu ada gak kwn kasi cincin kat dia tp dia kasi kat org lain... Dia tak akan pakai

IntaNBerliaN berkata...

ntahla... sy pun xpasti ni.. sbb sblm ni sy ingt, emas je xleh pakai.. perak blh...