Yang DiSaYAngi

Selasa, 19 Jun 2012

TQ Nad...sampai jua

Sebenarnyer benda alah ni dah lama sangat sampai umah...(sampai sampul surat+setem pon tak buang lagi)
bila aku balik dari kampong coti panjang aritu....
sudah senyum gumbira sudah dapat hadiah...kikikikiki....

ni dia hadiah dier...
mmmm...aku pon tak tau nape gambo terbalik...selengge macam tuan dier jugak..kakakkaka...

ni hadiah dari NAD a.k.a MAMAzn

ni jugak hasil dari aku menang teka hagra makanan kat blog NAD a.k.a MAMAzn
baik NAD a.k.a MAMAzn ni tau...ada rezeki lebey dier kasi N buat games untuk kengkawan dier..no wonder la kengkawan alam maya pon ramai yang menghargai dier..N ingat kat dier...mmg best....


p/s : ada lagi hadiah...kikikikiki

3 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

nad tu memang murah hati...
kt pun tunggu fm dari dia jugak...

IntaNBerliaN berkata...

wah.. dpt fm... cantik.. murah rezeki ;-)

Nad @ MamaZN berkata...

ala, mende kecik2 je..
tkyah buat entry pun takpe
malu mak =p

mana de baek hati sangat
menghargai kengkawan je =p