Yang DiSaYAngi

Khamis, 28 Jun 2012

Weeeii naik tebal muka si ibu ni weeii

Tadi aku ada citer pasai aku G menghabiskan gaji kat TESCO PUCHONG

lepas dah sebok2 membeli...en asbeen ni pon sebok la jugak nak membeli barang komputer dier kat sana...so nak tak nak aku kena la jaga si tecik tu..korang yang mana tau betapa aktifnyer syawal bila di bawa berjalan..adoi penat wooo..mmg kena berkejaran la aku ngan dier...nasib la ibu dier ni kurus keding je...adik kat dalam pon baik je duduk2 aku dok berlarik2 anak kejar si syawal tu...

lepas tu dier boleh pulak buat perangai ni weiii...aku mmg malu tahap gaban ...adoi..org yang lalu lalang mmg pandang je aku...bising suruh tuwun N jgn buat camtu...dier boleh gelak2 kan aku...pastu buat lagi...abah dier...jgn harap la nak pandang kalo dah pandang aksesori komputer dier kan....

usha saja dolu...line clear atau x....

main ketuk2 dolu..kukuh atau tak....riuh wooo dengar sore dier...muka nak malu macam abah dier..tp kalo datang mood baik tu..adoi...lap dahi aku...


haaaa dah naik selepas checking kan...kakakkaka...mmg malu time ni...org lalulang pandang sajo...bukan pandang dier je..pandang aku sekali siap bersila...tak larat nak cangkung....mana taknyer siap amik HP rakamkan aksi dier..adoi....

usha line...takut abah nampak..nanti abah bising....

haaa..sudah selamat di atas sana...


aku suruh kuar dari situ...dier boleh gelakkan aku pulok..adoi..sampai kena tarik la ngan abah dier baru kuar dari rak....

wahai anak...mau jadi barang untuk di jual gak ke...duduk2 kat rak tu...adoiii.....

8 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

owh si syawal rupanya..patut ada dengar bising2 itu hari...eh tetiba...hahaha...

fieda berkata...

aiyoo..syawal bolej jadi model ni utk brang panasonic..

Falsya berkata...

hahahaah..dapatku bayangkan syawal mcm mana time tuh...hahahaa...comel syawal...

PinkUmmi berkata...

hehehe...sgt aktif budak nih

IntaNBerliaN berkata...

hahhahhaahah kelakar lah syawal ni.... mcm2 peel dia.. hihii.. ni lah agaknya ank lelaki kan..

alisha dia ok.. dia biasalah... dpn org, alisha kan menantu pilihan... hihii

tp kan sue, mcm alisha ni, sjak2 nak jd kakak, dia mmg dh xbuat perangai panjat2 tu semua.. kan dulu sy selalu buat entry alisha sk panjat.. skrg dh xda... org nak jd kakak lah katakan...

dah nak besar.. nak jd ank dara pulak nanti... kenelah sopan muahahhahhaha

mamafarah4 berkata...

aduhai.. ank lelaki kene la aktif..kan syawal kan..hehehe

eima berkata...

amboi2 kemain ek syawal ni ..suka hati je tau ... kang achik beli kamu buat org gaji br tau ...hahahha

Nad @ MamaZN berkata...

syawal ni mmg suke pakai baju tido ni ek..?
asek gmbo pakai pyjama ni jek, =p
comey la pulak tgk lelama...heheh