Yang DiSaYAngi

Selasa, 31 Julai 2012

akibat termimpi N terpandang blog femes ni

Hari ini..macam biasa rutin aku...cuma tadi agaknyer pukul 11.30AM tadi macam fenin la pulok kepala ni..so letak kepala jap barang 2, 3 min ni...tetibe terjaga dah pukul 12.00pm...kata nak barang 2,3 min ja....ni akibat dari termimpi  akan ini....


(tido kejap pon mimpi kaa)
adoii.....boleh lak mimpi ayam penyet ni...mmmm...mmg dah jadi fav dah ayam penyet ni selama preggy kali ni...mmmm...

pastu pulok terpandang pulok BLOGGER FEMES - EYRIQAZZ
dier berbuka pose kat wong solo shah alam....adoi...lagi la...bila scroll pelan2 N sambil baca2 boleh pulok adik si syawal menendang bukan main lagi..aktif  tak hengat sampai naik sakit ibu dier ni....mmmmmm....

last2..aku carik HP...di dialnyer ke nombor tersebut.........

aku : hello...assalamualaikum abg...wat pe...
en asbeen : waalaikumussalam...asal...tak wat pape pon...nak G masjid jap nak G bayar zakat....nape...
aku : abang...tadi kan syg tido....pastu kan syg terjaga,,....pastu kan ..
en asbeen : pastu ape...gagap pulok bini aku ni...
aku : dengar la abg...pastu kan termimpi je...tanya la mimpi ape....
en asbeen : haa...mimpi ape...
aku : mmmiiiimmmpppiiii Wong solo ayam penyet jaaa.....
en asbeen : abis nak G la ni...abis mee sup camno...????????????
aku : (korang tgk la ayat sanggup aku) takpe...camni...syg call dolu N booking..kalo dapat booking mee sup esok...kalo tak dpt booking tak pe la masak mee sup la arini...ok...syg belanja...takpe...syg ok..syg belanja..(punya nak pujuk sanggup tak sanggup je.)
en asbeen : yela...ok...
aku : TQ ....dah G byr zakat...


terus zassss call tak angkat2..aku dok PK mungkin tak bukak lagi kot...bila aku call 2.30pm tadi...yess tembus talian...terus booking N dapat....so , berbuka malam ni ngan ayam penyet...yeeeee......suke mak jemah tau.....setelah seharian asik la masak je kat umah...hanya sekali je en asbeen masak..tu pon mee bandung..yahoooo........TQ abah syawal sebab kasi green light...tarak pangkah punya...kkikikikikiki....



p/s : punya la nak makan sanagt..aku ke BB...ke dua2..ke samo jee...

9 ulasan:

ieyda berkata...

baik punya pujukan ko tu....nnti baby lam pewut tu mesti sebiji perangai ko...hihiii

Falsya berkata...

wakakakakaka..xmenentu menu mak buyung nie..sib baik la akob ikut jer..sama mcm mok mok..tp wong solo mmg sedap kan..suke ikan keli kat situ..ranggup ayaaauuwww...

eima berkata...

dah bini die nk mkn ....sgup je la ...hihi

LYAfrina berkata...

hik..hik..siap mimpi2 dah tu...
mujur msh dpt tmpat kan...
selamat berbuka dgn ayam penyet sue.

IntaNBerliaN berkata...

hahhah.. kelakarlah sue ni... bukan main lg ayat... hihii

aanie berkata...

penah mkn wong solo SA...memang sedapppppp.....haish, teringat lak.....

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

kita tak pernha makan kat sini, tapi blogger cik whitey suka makan kat wong solo ni, sedap katanya banyak kali repeat makan kat sini...

fieda berkata...

pergi jgn tak pergi..kang meleleh plk bay tu..

Nad @ MamaZN berkata...

sue, kene booking tmpt dulu ke?
kite teringin nak gi sini gak..
surau die selesa tak?