Yang DiSaYAngi

Jumaat, 13 Julai 2012

Ape Pendapat Korang?????????

Sebelom ni aku ada citer pasai AKU BERPELUH DI PAGI sebab ada senamrobik 1MURID 1SUKAN

On da Way nak balik opis....tetibe aku nampak ada 1 kete ni....Ya Allah.....aku sebagai pompuan malu kot....

korang tengok la sendiri....

Korang rasa tu ape....adoi....malu seehhhh....adoi...aku suruh la kawan aku kejar kete tu..lagi kami laju....lagi dier laju....bila sampai je kat traffic light...kami pon laung la kat dier....

"Bang ada Spende jaa tergantung kat Viper belakang...G la amik..."

agaknyer abang2 driver N yang ada kat dlm kete tu dah malu kot di tegur gitu....demo pon kata...
"Ala takpe..ada la tu org saja nak sabotaj kiterorg ni"

aku N kawan aku dok PK...entahla...mungkin terjatuh dari ampaian umah org kan...yela PUTRAJAYA ni kan mmg penoh ngan apartment....tp gayo sangkutkan tu...mcm mmg ada yang sangkutkan....entah....spende pompuan lak tu...adoi....yang jenis sudah lose gitu....mmmm...mmg sepanjang jalan tu...berenti je kat traffic light mesti ada kete yang memeandang N org yang bawak motor memandang...cian pulok aku tgk....dah kawan aku suruh aku lak tuwun tanggalkan...aci gila nak buat gitu...walaupun aku ni gile2...adoi....


p/s : malu weeiii

10 ulasan:

mama tisya berkata...

uiks spender...hehehe

Falsya berkata...

hahahahahaa...mcm mana la leh ade kat situ..mesti malukan driver tuh..die xbenti ke buang..hahaha..

eB berkata...

aper benda tuh sue?

PinkUmmi berkata...

alahai malunya.....

♥cikmOt♥ berkata...

SPENDA ANAK DIA KUT...

dia kaber malu kata orang sabotaj...ehehe

Jaa berkata...

haha, cmner leh terlekat kt situ plak nih?

Nad @ MamaZN berkata...

sabo je la...
ada gk cmtu ek? ihihi

man berkata...

kalau dah sedar kewujudannya..
mesti rasa malu..

Papa Mifz berkata...

erk...harap tak terjadi kat kereta PM...hehe

IntaNBerliaN berkata...

hahah malu nih.. hihi