Yang DiSaYAngi

Selasa, 10 Julai 2012

Asik la nak menyebok hal orang

mmg tau mak jemah suke ngan gosip....tapi abis, abis situ saja...tak mo2....di bawa ke mana2...juz untuk berburak jaa....tapi kalo gosip lebih2,...diam2 sudah...tutp mulut...sonang....

tapi kalo jenis yang...
guano2 ni...mmmmm...

nak di jadikan citer....mmg tadi aku G SENAMROBIK 1MURID 1SUKAN 1SEKOLAH

Aku bukan nak berlagak takkabur riba' gitu....kikikikiki....tapi aku sendiri yakin ngan diri aku....en asbeen pon mmg bagi kebenaran untuk aku join semua tu...mmg aku tau kalo aku join senamrobik ni mmg ada yang bersuara...antaranyer :

"tak padan ngan mengandung nak jugak senamrobik, aktif2 camtu...tak takut kaa,.,..."

"tak padan ngan org...sedar la diri tu mengandung"

"wei...asal dier masuk....kalo aku jadi dier...aku dah duduk diam2 dah kat tempat aku...tak da la nak menyebok nak join sana sini yang boleh buat aku susah"


kalo korang la, besa dengaq tak ayat2 gini...mmg ada pon....

aku bukan ape....aku sendiri yakin ngan diri aku, tahap mana kemampuan aku...aku pon tau la takat mana aku perlu havoc atau tak...aku join senamrobik, tak buat betoi2 pon berpeluh2 jugak aku ni...mmmm..kalo lagi havoc aku buat , mmg mandi peloh aku...

mak aku sendiri tgk aku semalam balik dari tgk kengkawan aku praktis senamrobik pon, mak aku sempat cakap...

mak aku : mak nak join boleh kaa...?????(gelak2 dier)
aku : suke hati je...mak bukan kem pelajaran malaysia...mak kem buat kuih...akkakakak...
mak aku : ala ko join tak pe...korang import la mak...
aku : yaa tak jon la...yaa PENGKURUS...di buang daerah sementara...kakakka...tak leh import mak...kang mak lagi havoc dari kengkawan ya....payah....

mak aku sendiri pon tak halang aku join...sebab mak aku N en asbeen tau tahap mana kemampuan aku...aku pon tau aku pregnant...tak da kejadahnyer aku nak buat havoc2...bengong la aku....cian kot kat anak aku..kalo pepe jadi...kalo ada step@gayo lompat2, terbang2 bagai...tak da la aku buat...juz maching2 mcm biasa jaa .....

adoiiii aku mmg agak kalo aku G senamrobik tu mmg ada yang akan bersuara...tu pon nak kecoh..mau sihatkan badan pon tarak boleh kaa....kengkadang aku jalan laju sikit pon ada yang menegor...
"GAYA MACAM TAK PREGNANT"...adoi tu pon jadi isu kaaa.......

member yang join senamrobik ngan aku tadi tak kasi aku tukar baju reasonnyer ada praktis untuk pertandingan senamrobik esok...tapi aku cakap ngan dier....

"jemah...kiter kena sedar diri...aku ni PENGKURUS korang..ko ado....aku kena la tukar baju..ko tak pe la...ko join....aku tak join..mana boleh aku tak tukar baju..kang ada yang mengata...mulut org ni tak leh tutup...ado joo nak mengato bagai...mmmmm..lotih mak tau..."

kawan aku kata...
"biar la jemah....ko kan PENGKURUS...ko kena naik jugak nnt...ko kena ada di mana ada kiterorg...org main bola sepak cam tu gak kan...."

kakakakkakaka...amik ko aku smash...kuat pulok tu sore aku...semua diam jaa....

aku senang...aku tak kaco prg....org jangan sebok2 dok kaco aku...
sarang tebuan jangan di jolok...


p/s : KO ADO....

9 ulasan:

Anum berkata...

macam2 kan sis

PinkUmmi berkata...

sokong...lg bgus kalo org peknen aktif...

♥cikmOt♥ berkata...

orang tu jeles nengok mung leh buat jemah...dulik la...orang mana leh nengok orang lain lagi hebat...kan kan...

Ardini Humaira berkata...

manusia memang macam tu suka ngate hehe

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii agaknya dorag risau kot jd pe2 kat sue kot.. hihii

alhamdulillah syawal x pe2..

Nad @ MamaZN berkata...

erobik sket2 baru la sehat..
tak semestinya kalu preknen takleh bersenam
takkan la lompat bintang pun nak buat!
gilo ko apo..?!
hhehhe, pasal senamrobik pun ada yang bawak mulut ek..lawak plak rasenye, huhu!

Cute Mum berkata...

bila ramai kawan seofis camnie pulak jadinyakan..
uyun yang dok sorang kat ofis bosan pulak..
erm.. manusia.. ada jer yang tak kenakan..
apapon, terus kan bersenam yer sue.. janji diri sendiri tau takat mana mampu..

ros_reeza berkata...

salam perkenalan kak :)

bestnya leh join senamrobik tu..

mulut orang memang susah nak layan kan...

mimie.. berkata...

amboii mak jemah ni..garang betoi ekekeke
eh bagi jela mak sue tu join senamrobik tu..baru lah vouge gitew ;p