Yang DiSaYAngi

Selasa, 10 Julai 2012

Berpeluh di pagi hari


Arini XTVT pagi ni B4 masuk keje....

- Bangun pukul 6am masuk dapur (deco2 tiramisu yang member aku order)
- 6.30am solat, lepas tu kejut syawal dengan suara UPIN IPIN....
-7.15am kuar umah hantar syawal N adam ke taska..
-7.40am gerak terus G Sek Keb.Presint 18(1) untuk senamrobik (1Murid 1Sukan)

Now..baru ada kat opis, lepas settlekan senamrobik + ceramah...join sekali jaa ngan bebudak tecik kat SEK tu..kikikiki...aku pon dah macam bebudak dah...kakkakak....

jap G ada praktis senamrobik untuk pertandingan esok....

aku?????????????????

jangan risau sebab aku tak join....mak jemah jadi jadi PENGKURUS...kakakkak...memastikan bebudak senarobik datang praktis N semua ok...

adoi....sekarang lepas update...mau buat keje...N pastu BW pulok...windu jee kat korang

4 ulasan:

Anum berkata...

hehehe ingatkan sis join td
hahhaa

ieyda berkata...

aku ingatkan ko masuk lompat2 tu...wak suspen je ko ni

Nad @ MamaZN berkata...

kusss semangat
ingatkan join skali

IntaNBerliaN berkata...

wah... buat tiramisu lg.. bestnya...