Yang DiSaYAngi

Jumaat, 20 Julai 2012

Gedixss Time - TQ CIK BOSS again

sambungan kisah dari MAKAN2 BESO - TQ CIK BOSS

sambil2 tunggu cik boss menjahanamkan duit dier....
kami yang lain G menggedixss kat luar...gayo macam tak penah datang je Kelab Tasik Putrajaya ni kan..kakakkak....tak pe sesekali menggedixs ngan kengkawan..ok jugak....

ko tengok...kakkakak...buruk benar perangai...ada ke kawan aku kata...
"weii..asal letak kuali kat perot ko..."

sengal tak sengal kan kawan aku ni...kakkakakka....
untuk kawan aku 
"ni bukan kuali la sengal..ni perot preggy mum 7month++ 30weeks...ko ado...kakkakakakka"

haaaa...dah nampak dah gedixsnyer kat situ....sikit2 lagi..sabar2....Luv U ko....

mula dah menggedixs...orang kat situ lalu lanag pon gelak je tgk kami...

mmg untung tau bawak ini dua mak orang...sebab mulut macam piranna...melantak tak hengat..kami la tong sampah seksyen Perkhidmatan..makanan tak abis..kasi kat kami...konpom licin ok...CIK BOSS kata camtu...kakakka

macam duta sos kimball la...tapi aku mmg suke ngan pic ni...

 gosiip tak ajak aku tau..mana la aku ni..tak da pon dalam gambo ni...
jap....
ni dia...alahai di nyorokkan rupenyer...boleh aku ni...



ni ape kes....kesnyer adalah....si member aku punyer adik ni punyer la payah nak bergambo...nak tgk kamera..susah sangat...sama la ngan akak dier yg pakai baju merah tu..adoi...aku menyakat la dier...mmmm...sengal...pon tak leh....sampai aku kata...kepala ko pon sama dah beso ngan peyot aku..lagi dier bantai gelak kat aku...adoiiii....


gambo kat bawah ni korang tgk la...ape yang lain yee..ngan gambo2 yang lain2 di bawahnyer...



kakakkak...sengal kan suraya ni kan....adoi tak padan ngan mak buyung...

main kejar2 pulok....

adoiii sentengnyer kain aku tu....

 kalo kiterorg jumpe....terus jemah tau...adoiiii....
 bajet hensem je mamat ni....mentang2 di apit...cer kalo aku apit...kalo aku..mau penyet dier..kakkakak

 haa.....CINTA PLATONIK.....korang paham ke maksudnyer...ko g la tanya ngan POKCIK GOOGLE
dier serba tau...

 maaf la...saya sudah senget...sebab kekenyangan

TQ CIK BOSS again....kamoo mmg best la BOSS....



p/s : mengah aku makan banyak..pagi ni pon makan banyak gak..adoi...tetibe sakit belakang aku sekarang ni...

5 ulasan:

Anum berkata...

huhu.. gedik betul dah ibu ngandung nie
hahahhaa
selamat menyambut ramadan

eB berkata...

eB kalo preggy x pernah pakai bj krg, sbb x selsa nk kancing. sdgkan perot bkn bsr mn pn. ha3

mama tisya berkata...

kemain sakan posing

Falsya berkata...

mak jemahhhhhhh!!!!!....comelnye perutttt!!!!..jom wat photoshoot sesama?..kite tgk sape lagi gediksss..haahahaha..

IntaNBerliaN berkata...

hehhe bkn main lg berposing :-)