Yang DiSaYAngi

Khamis, 26 Julai 2012

Jumpe blogger dalam AL-QURAN?????????

Ada ke jumpe blogger dalam al-quran...pelik tak?????

tak da yang peliknyer....dah 2, 3X aku selaloo jumpe....
ni dia....yang aku maksudkan....


tadi aku tadarus jap dalam pukul 10.30am tadi....tengah dok syiok2 bertadarus sekali aku senyum sorang2...kawan aku tegor...

"ko pehal senyum2..."

aku balas la..
"aku jumpe blogger...kakkakakka"

bukan ape pun....

aku jumpe nama UYUN a.k.a CUTEMUM

sebelom ni aku ada publish jumpe nama dier kat surah yassin ayat 34..setiap kali aku baca yassin...bila sampai ayat 34 tu..mesti aku senyum sorang2...kikikikiki...aku egat nama dier kat surah yassin tu je..ada lagi....tadi pon jumpe kat surah mursalat ayat 41...kikikiki...tu yang kena sound ngan member sebelah tu senyum sorang2..kakakkakak...adoi....

mmg 1st time aku tau nama dier...dalam otak aku mmg PK...
"Uniknyer la nama dier...mmg tak penah dengar.."

mmg la tak penah dengar..abis selama ni asik baca, bukan nak mendengar..hammmikk ko ..padan muka suraya..kakkakakka....mmmmmm.....

kire lepas ni aku mmg noted la...nama UYUN a.k.a CUTEMUM ada dlm 
surah yassin ayat 34 N surah mursalat ayat 41....

maksud dier....MATA-MATA AIR

try la korang carik....mmmmmmmm...

p/s : aku kuar dari bilik perbincangan lepas tadarus...baguih demo ni kata nampak nur..kakkakak

8 ulasan:

Anum berkata...

wow

Cute Mum berkata...

heheh.. lawak ah sue nie..
bila baca tajuk uyun dah boleh agak siapa yang sue jumpa.. sekali betul.. bangganya.. mekasih sue..

fieda berkata...

ye la..nama uyun tu mmg unik..

Nad @ MamaZN berkata...

alhamdulillah...
tu maksudnya rupenye..
untung cutemum :)

♥cikmOt♥ berkata...

lambatlah mung nak jumpa akak dalam quran...takdenya ujud...ekekek

ros_reeza berkata...

hehe.. ingatkan ape tadi.. rupanya Uyun ye :)

eima berkata...

hebat tu nama uyun dlm alquran pandai mak ayah uyun cari nama .....

IntaNBerliaN berkata...

ooo maksyd dia mata2 air upenye yer..