Yang DiSaYAngi

Jumaat, 27 Julai 2012

Kes abah mendajalkan Syawal...

aritu aku ada kasi tau kat entry ini , syawal di dajalkan oleh abah dier...korang tau ape yang abah dier buat kat dier di malam  hari itu, lepas berbuka...mmmmm...

aku dok la iron baju kat dalam bilik..aku dok dengar 2 beranak ni dok gelak2..macam nangis pon ado..aku kuar2...

kakakkakakakakkakakakakkakakakkakakakkakakkakakakakakkakakaka....

 walaupun aku selengge dok kena kan anak aku..tapi tak la samapi terPK nak buat gini kan...
kakakkakka...sengal wei laki aku ni...aku ape lagi...

"jap abang..sy nak amik kamera.."

aku larik amik kamera...lagi si syawal ni menggelupur..kakakkak....


 tu yang blur gambo....
adoi....


 kakakkaka..sempat lagi tgk iklan ok...maap..umah berselerak akibat 2 beranak tu gusti dua...


sempat tu tgk upin ipin....punyer la susah dier nak duduk...mmmmmm...


macam2 laki aku ni...punyer perangai mendajalkan anak, kalah aku..kakkakakkak...

p/s : alhamdulillah sampai sekarang masih berpuasa...

6 ulasan:

Anum berkata...

ala cutenya

Falsya berkata...

Hahahahahahahahahahahaha..mmg akob sengal...kesian dak tecik yg hensem lg sweet tuh..hahahaha..

! ❀ ainie sempoy ❀ ! berkata...

singgah sini sebab nak ajak awak join MEGA GIVEAWAY di blog sy ..jom!
http://ainiesempoy.blogspot.com

mamavogue berkata...

sesekali mendajal..hahaha..

puas tengok gambo ape yg dibuat dek ayah nyer..rupe nyer belon tu terikat kat dia!

IntaNBerliaN berkata...

hahhahha.. sian syawal.. hihihii

Nad @ MamaZN berkata...

sabo je la, haha!
redho je la syawal.... :)