Yang DiSaYAngi

Khamis, 12 Julai 2012

Ko egat, Ko orang Putih kaa????

sape yang di maksudkan....
mesti la bukan aku....si dia ni haa....

sebokla dok suruh abah dier pakaikan kasut dier..padahal kasut tu dah lama beli...cuma jarang2 pakai...pastu sekali pakai sebok la dok amik usung ke hulu ke hilir..pastu minta di sarungkan....

kulit tak cerah mana wahai anak, ada hati mau jadi org putih erk...pakai kasut dalam rumah....

waktu ni dah tiba waktu tido dier....dah nak tido dah..dah minum susu pon...sebok nak minta pakaikan kasut...sampai ke pagi la kasut tu di kaki...

mak pak lupa nak tanggalkan...kakkakakak.....

bangun pagi nak mandi...tak mo tanggal...mmg sikit lagi mau hijau itu ibu dier...baru la terkial-kial minta abah dier bukakkan...bila nampak pulak ibu dier senyum2 gelak ngan gelagat dier...alahai dier buat pulok tak mo bukak kasut....sudahnyer....abah dier yang hijau kat situ...bukan marahkan si anak..marahkan si ibu sekali....hijau tak abis...kakakkakakka....

p/s : pepagi bute pon dah selengge kan....citer pasai senamrobik belom up...nanti jemah gosip ngan demo2 ok...

12 ulasan:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

hahaha.. syawal, syawal..
tetiba teringat kat kasut die daaaa...

eima berkata...

ko join ke .. wei wei mu tu tgh sarat dok terlompat lagi no ...

Cute Mum berkata...

heheh.. syawal nak kasut baru kot.. tue yang pakai kasut tue puas-puas.. kan dah nak raya.. leh tukar kasut baru..hhihi/..

Falsya berkata...

hahahaaha..syawal2..hahaha..

fieda berkata...

tetiba plk nak bergaya dgn kasut dia ye..

fieda berkata...

tetiba plk nak bergaya dgn kasut dia ye..

IntaNBerliaN berkata...

hhahahhahhah.. xpasal2 ibu dia pun kne marah.. hihii

pnh jugak sy kne mrh.. hehhe

aanie berkata...

sama la dgn adam..kadang2 buat perangai mcm ni jgk....pakai kasut dlm umah...

Ardini Humaira berkata...

adik dni suka tdo dengan kasut baru hihihh

Nad @ MamaZN berkata...

amboi, feeling2 omputeh ek syawal, hihiiihi

ADEEYA berkata...

Hahahaha tdo dengan kasut? :D

ADEEYA berkata...

Hahahaha tdo dengan kasut? :D